چادرملو، پیشتاز گرامیداشت یاد شهید سلیمانی در صنعت ایران

محمود نوریان مدیرعامل شرکت معدنی چادرملو با نامگذاری مجتمع فرهنگی در حال ساخت این شرکت، پیشتاز صنعت کشور در تجلیل از مقام شهید سپهبد قاسم سلیمانی شد.

تهران - تحریریه - محمود نوریان مدیرعامل شرکت معدنی چادرملو با نامگذاری مجتمع بزرگ فرهنگی در حال ساخت این شرکت، پیشتاز صنعت کشور در تجلیل از مقام شامخ سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی شد.

  به گزارش تحریریه، به پاس تجلیل از مقام والا و شامخ سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و رفاهی در حال ساخت صنایع فولاد چادرملو در اردکان یزد بنام این شهید گرانقدر نام گذاری شد مهندس محمود نوریان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو صبح امروز درگفت وگویی اعلام کرد: این کوچکترین اقدامی است که ما برای پاسداشت یاد و نام آن سرباز جان برکف و به واقع ایثارگر وطن برداشتیم تا همواره در یاد و خاطره نسل کنونی و آینده میهن اسلامی باقی بماند. گفتنی است، مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد چادرملو که با مشارکت شرکت های آهن و فولاد غدیر ایرانیان و ارفع سال گذشته کلنگ آن به زمین زده شد، با هدف توسعه فراگیر و تقویت زیر ساختهای فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه فعالیت های صنعتی در شهرستان اردکان احداث می گردد. این مجتمع در زمینی به وسعت 43 هکتار و با زیر بنای 30 هزار متر مربع ساخته می شود و در طرح آن احداث سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش 6 هزار نفر ، استخر سرپوشیده با امکانات جانبی، سالن آمفی تاتر با ظرفیت یک هزار نفر، سالن های پذیرایی با گنجایش بیش از یک هزار نفرو محوطه سازی و فضاهای تفریحی پیش بینی گردیده است. پایان خبر/
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
کد خبر: 5541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =