کرمانشاه، از پهلوان حسین گلزار تا مافیای شهرخواری و خانه خراب کنی

کرمانشاه که زمانی زادگاه جوانمردانی مانند پهلوان حسین گلزار بود، مدتهاست که به دست مافیای شهرخواری و خانه خراب کنی گرفتار شده است.

تهران - تحریریه - کرمانشاه که زمانی زادگاه جوانمردانی مانند پهلوان حسین گلزار بود، مدتهاست که به دست مافیای شهرخواری و خانه خراب کنی گرفتار شده است.

انتشار خبر تخریب آلونک یک پیرزن کرمانشاهی به نام آسیه پناهی باعث شد درد کهنه این شهر گرفتار در چنگال تبعیض و بی قانونی سر باز کند. کرمانشاه را زمانی با نام پهلوانان و نام آورانی مانند پهلوان حسین گلزار می شناختند، اما از دوره ظهور شوراهای شهر و روستا به جولانگاه مافیا و شهرخواران تبدیل شده است. انتخاب پیمانکاران با روش های مبهم و پر زد و بند برای پروژه های شهری مانند قطار شهری کرمانشاه، استفاده از اطلاعات شورای شهر برای کسب ثروت با پیش دستی در خرید و فروش زمین و شهری که هرج و مرج در تمام اداره آن هویدا است و شورای آن بارها منحل شده، ویژگی های کرمانشاه کنونی است. شورای شهر به تیول خانوادگی پدر و پسری اشخاصی که در بین مردم به قاچاقچی مواد مخدر هم متهم هستند در آمده که با سایر جریان های انحصارگر در کشمکش هستند. انحلال شورای شهر کرمانشاه و تعلیق های مکرر آن توسط وزارت کشور نشان از تلاش نیم بند و مخرب نهادهای نظارتی برای مهار فساد دارد که نیم بند و بی نتیجه بودن اقدامات انجام شده، مافیای محلی را جریح و وقیح کرده است. انتخاب شهرداری که از متهمان املاک نجومی در شهرداری تهران در دوره محمدباقر قالیباف است نشان می دهد که شورای شهر و شهردار کرمانشاه بی شباهت به هم نیستند. خراب کردن آلونک آسیه پناهی نشان می دهد که کرمانشاه؛ خراب شده و سقوط کرده است و مافیای محلی به خود اجازه می دهد خانه مردم را خراب کند. شهری که زمانی مرکز غرب کشور بود به جولانگاه جریان های مساله دار محلی تبدیل شده که شورای شهر را به پانسیون خانوادگی تبدیل کرده و برای مردم خط و نشان می کشند. مرگ آسیه پناهی، یک حادثه و اشتباه ساده نیست، به اوج رسیدن واقعیت اداره کرمانشاه در 20 سال گذشته است که با خون این بانوی مظلوم از پرده برون افتاده و علنی شده است. پایان/
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 6807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =