بانک کارآفرین برای عملی سازی جهش تولید دست به کار شد

بانک کارآفرین برای عملی سازی جهش تولید به عنوان هدف اقتصادی سال 1399 اعطای تسهیلات به واحدهای تولید کالا و خدمات را آغاز کرد.

تهران - تحریریه - بانک کارآفرین برای عملی سازی جهش تولید به عنوان هدف اقتصادی سال 1399 اعطای تسهیلات به واحدهای تولید کالا و خدمات را آغاز کرد.

به گزارش تحریریه، بانک کارآفرین برای اجرای جهش تولید که از طرف رهبر معظم انقلاب هدف اقتصاد ایران برای سال 1399 سیاستگذاری شده است دست به کار شد. در همین راستا، بانک کارآفرین اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی با بیش از 50 نفر کارگر بیمه شده را هدفگذاری کرده است. حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی 100 میلیارد است که واحدهای تولیدی هدف می توانند دریافت کنند. نرخ سود تسهیلات اعطایی به واحدهای هدفگذاری شده نرخ اعلامی بانک مرکزی و زمان بازپرداخت تسهیلات به صورت یک ساله در زمان سررسید؛ و یا در اقساط 3 ماهه اعلام شده است. کلیه اشخاص حقوقی و شرکت‌‌های فعال در بخش تولید (اعم از صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، فولادی، معدنی و...) که در سه ماه اخیر (قبل از درخواست دریافت تسهیلات) بر اساس لیست بیمه دارای حداقل 50 پرسنل بوده و طی شش ماه گذشته اقدام به تعدیل نیرو نکرده و یا اعطای تسهیلات در قالب بسته حاضر منجر به جذب نیروی جدید در این شرکت‌ها شود، می‌توانند از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند. ﺑﺎﻧﮏ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﻤﺮﮐﺰ، ﺗﺴﻬﯿﻞ و ﺗﺴﺮﯾﻊ در ﭘﯿﺸﺒﺮد ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎى ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺧﻮد، اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺟﺎﻣﻊ ﻣﺎﻟﻰ و ﺑﺎﻧﮑﻰ، اﻣﮑﺎن اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎرى ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎى ﮔﺮوه ﻣﺎﻟﻰ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻦ از ﺟﻤﻠﻪ ﺑﯿﻤﻪ، ﻟﯿﺰﯾﻨﮓ، ﮐﺎرﮔﺰارى و ﺻﺮاﻓﻰ را ﻧﯿﺰ ﺑﺮاى ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن وﯾﮋه ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﻤﻮده اﺳﺖ. واحدهای خدمات بیمه با اولویت نمایندگی های بیمه کارآفرین و در اولویت دوم سایر بیمه ها می توانند از تسهیلات پرداختی استفاده کنند. مجموعه خدمات پزشکی، دامپزشکی و رشته های مرتبط با آنها هم در طرح بانک کارآفرین به عنوان گروههایی که شامل دریافت تهسیلات اعطایی می شوند قرار گرفته اند. بانک کارفرین بالاترین نسبت کفایت سرمایه را در بین بانک های ایرانی دارد که نشان می دهد این بانک در ارزیابی ریسک برای پرداخت تسهیلات و ایفای نقش واسطه گری مالی درست عمل کرده است. پایان/
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 6828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =