راز پنهان کرونا و بازی بی پایان قرنطینه عمومی

«گلوبال ریسرچ» در گزارشی نوشت، مردم جهان در حال جنگ با کرونا نیستند بلکه آنها با طبقه ای بسیار کوچک در ستیز هستند که با اهرم یک وروس برای سیطره بر جهان و کسب سودهای فراوان تلاش می کند.

به گزارش تحریریه، گلوبال ریسرچ در گزارشی نوشت: ما در حال جنگ هستیم. شرق و غرب جهان یا روسیه و چین و یا حتی کرونا منظور نیست؛ ما مردم عادی در حال جنگ با سیستم استبدادی و زورگویی هستیم که توسط چندین گروه از افراد میلیاردر رهبری می شود. آنها از دهه ها قبل قدرت جهان و کنترل مردم را به دست گرفته اند. آن ها حتی در دنیای دیجیتال نیز همه را به رعیت هایی رباتی تبدیل کرده اند.

در واقع این دیدگاه ترکیبی است از داستان ۱۹۸۴ «جورج اورول» و کتاب «دنیای قشنگ نو» نوشته «آلدوس هاکسلی».

اکنون اگر به آنها اجازه دهیم وارد عصر فرا بشر (transhumans) می شویم.

طبق این گزارش، واکسیناسیون یعنی تزریق موادی تراریخته که ممکن است ویژگی های دی ان ای را تغییر دهد. این یک جنگ واقعی است و باید زودتر بیدار شویم و از شانس خود برای خروج از موقعیت ضدبشری که گرفتار آن هستیم، افزایش دهیم. 

به بهانه ویروس مجبوریم قوانین ظالمانه ای را به بهانه حفاظت از سلامتی خود رعایت کنیم. رعایت نکردن آنها مجازات سنگینی دارد. پس باید فاصله اجتماعی را بپذیرید و نقاب بزنید و در یک شعاع مشخص در خانه و شهر خود قرنطینه شوید.

تکه تکه های کوچک حقوق بشری ما و حقوق شهروندی ما به بهانه و تبلیغ دروغین امنیت از ما گرفته می شود و ما چقدر خوشحالیم که آزادی و حقوق مان از ما سلب می شود.

چقدر ناراحت کننده؟ ناگهان در می یابیم که دیگر چیزی باقی نمانده است و فرصتی هم برای جبران نداریم.

همه این ها به وسیله گروه کوچکی از نخبگان روی می دهد که در تشنگی قدرت بی پایان دست و پا می زنند و با هدف انباشت سرمایه هر دروغ و تبلیغی را ارائه می کنند. آنها هیچ اخلاقیاتی را هم رعایت نمی کنند.

در واقع ۹۹.۹۹۹ درصد مردم جهان در حال جنگ با ۰.۰۰۱ درصد دیگر هستند.

این افراد تاکتیک های گوناگونی را بر تسخیر جهان به کار بردند که آخرین مورد آن راه اندازی یک دشمن نامرئی یعنی ویروس بیماری همه گیری است. آن ها با این حربه کارزاری از ترس و سرکوب را در همه ۱۹۳ کشور جهان به راه انداختند.

پایان/

۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳
کد خبر: 8380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مردم IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      0 2
      چی زدی عامو؟
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      0 0
      خیلی خیلی از این متن درست و واقع بینانه متشکرم نظر بنده هم همین است این اقلیت یک صدم درصدی بی وجدانها و فریبکارها همیشه خود مشکل (حال ویروس جهانی ) را خلق میکنند و خود را ناجی و حل کننده جا میزنند برای تحت کنترل در آوردن جهان و چپاول آن