دستور ضدایرانی اسرائیل به آلمان، و اطاعت هایکوماس

هایکوماس خوب می داند که در تهران کسی هیچ توجهی به حرف‌هایش نخواهد و سخنان او صرفا اطاعت از فرامین رژیم صهیونیستی است.

به گزارش تحریریه، یک زمانی ارتش آلمان با شرق و غرب جنگید تا خودش را به هند برساند و چاه‌های نفت قفقاز را تصرف کند و آلمان به عنوان ابرقدرت جهان بر غرب حکمرانی کند. این اندیشه از زمان بیسمارک که آلمان‌ها را متحد کرده و تحت یک حکومت درآورد، ریشه دوانده و این آلمانی‌ها بودند که یک پایه دوران صلح مسلح و شکل‌گیری دو عالمگیر بودند. 

شکست در جنگ جهانی اول باعث شد تا آلمان‌ها که تحقیر شده بودند جنگ جهانی دوم را برای بازپس‌گیری آبروی از دست رفته خود راه انداخته و میلیون‌ها انسان را به کام مرگ ببرند. آلمان پس از جنگ آلمان پیش از جنگ نبود، تحقیر شده بود، سرزمین‌هایش را از دست داده بود و همه چیزش در بمباران‌های پی در پی جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی و شوروی به تلی از خاک تبدیل شده بود.

آلمانی که چندین کشور را اشغال کرده بود و همزمان با چند کشور بزرگ می‌جنگید، اشغال شد و نه تنها به لحاظ فیزیکی اشغال شد بلکه به لحاظ روحی، روانی و معنوی هم شرق و غرب آلمان را اشغال کردند. فکر مردم آلمان هم اشغال شد. همین چندی پیش بود که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در حرف جالب گفته بود: «از وقتی که ما به دنیا آمدیم به ما یاد دادند که آمریکا ابرقدرت جهان است...» این حرف را هنگامی زد که آمریکا به هم ریخته بود و درگیری شدیدی میان جمهوریخواهان و دموکرات ها پیش آمده بود چراکه برای آلمان‌ها آمریکا نه تنها ابرقدرت جهان است بلکه بابای آن‌ها هم به شمار می‌رود.

آلمان پس از جنگ جهانی دوم به عنوان یک کشور که در آن ده‌ها متفکر، دانشمند، مخترع و افراد جریان‌ساز در قرن‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم ظهور و بروز کردند نتوانست خود را نشان دهد، در طول سال‌های پس از جنگ جهانی دوم اشغالگران چگونه با مردم آلمان رفتار کردند که آنها پذیرفتند جنایتکار هستند، آدمکش بوده و استحقاق این همه تحقیر و تنبیه را دارند. 

هایکو ماس حاصل چنین موقعیتی است، او پذیرفته که پدرانشان آدمکش و جنایتکار بودند و پذیرفته که ارباب آنها آمریکا است، او و سایر مقامات دولت‌های گذشته و امروز آلمان این را به صورت کامل پذیرفته‌اند که در قبال آمریکا و صهیونیست‌ها بدهکار بوده و تا جایی که می توانند باید این بدهکاری را پرداخت کنند. وزیر امور خارجه آلمان در حالی صحبت از مسائل موشکی و منطقه‌ای ایران می‌زند که آلمانی‌ها تقریباً به عنوان یک پادوی رسمی صهیونیسم بین‌الملل بلندگوی آنها بوده و خواسته‌های آنها را تکرار می‌کنند.

وزیر امور خارجه آلمان به خوبی می‌داند که کسی در تهران هیچ توجهی به حرف‌هایش نخواهد کرد و ما برای آنکه مخاطبان بدانند آقای هایکو ماس چرا نگران موشک‌ها و حضور منطقه ایران است باید این توضیح را بدهیم که او بیش از همه چون نوکر صهیونیست‌ها بوده نگران آینده رژیم صهیونیستی است. از تل‌آویو به او گفته‌اند که چنین بگوید و او هم ناچار است این حرف را بزند در حالی که نه موشک‌های ایران آلمان را تهدید می‌کند و نه حضور منطقه‌ای ایران در محیط پیرامونی این کشور است.

به نظر افرادی مانند هایکو ماس با این تفکرات آخرین کسانی خواهند بود که در آلمان قدرت می گیرند. ۷۰ سال تحقیر و اشغال این کشور باعث شده میلیون‌ها آلمانی با نگاهی به گذشته باشکوه کشورشان به این نتیجه برسند که باید افراد وابسته، بی‌غیرت و آنهایی که همه چیزشان در نوکری صهیونیسم بین‌الملل و همه نگاهشان به سمت آمریکاست از قدرت کناره گیری کنند. موارد زیادی است که نشان می‌دهد این تفکر در میان آلمان‌ها ریشه دوانده و دیر یا زود این کشور ماهیت جدیدی به خودش خواهد گرفت.

یک توصیه مهم به مقامات تصمیم‌گیر در حکومت جمهوری اسلامی ایران؛ آنها باید این حرف‌های وزیر امور خارجه آلمان و مقامات فرانسوی را به خوبی به یاد داشته باشند و حافظه بلندمدت‌شان خوب کار کند. باید آخرین حضور اقتصادی آلمان و فرانسه در ایران هم آرام آرام کم شود و کشورهایی که نمی‌خواهند ایران قدرتمند را ببینند و در اندیشه نابودی قدرت نوخواسته مردم ایران هستند نباید هیچ سهمی از بازار کشورمان داشته باشند...

منبع: اخبار سوریه

پایان/

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
کد خبر: 8457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =