آیا نایب رئیس مجلس با حسن روحانی هماهنگ است؟

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بی توجه به خرابکاری مجلس، همه تقصیرها را گردن وزارت صمت انداخت.

به گزارش تحریریه، قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به خرابکاری مجلس در تایید بقای دلار 4200 گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد متاسفانه سوءمدیریت وزیر جهاد کشاورزی به احتکار مرغ توسط عده‌ای و رانت واردات مرغ برای عده‌ای دیگر منجر شده است.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با ادامه شعارزدگی و بدون توجه به تصمیم غلطی که مجلس گرفته و بانی اصلی نابسامانی در بازار مرغ است، در توئیتی نوشت: ‏معیشت مردم خط قرمز ماست. اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد متاسفانه سوءمدیریت وزیر جهاد کشاورزی به احتکار مرغ توسط عده‌ای و رانت واردات مرغ برای عده‌ای دیگر منجر شده است.

پیش از این اقتصاددانان و برخی نمایندگان مستقل مجلس هشدار داده بودند که باقی ماندن دلار 4200 تومانی باعث تداوم بحران در کالاهای اساسی می شود و انگیزه گیرندگان دلار ترجیحی را برای خرابکاری در بازار به شدت بالا می برد.

نایب رئیس مجلس عملا ادعای حسن روحانی را تکرار کرده و وزیر دیگری را مقصر بحران در بازار مرغ معرفی کرده است درحالیکه رزم حسینی و خاوازی به صراحت اعلام کردند مخالف دلار 4200 تومانی هستند و در نهایت این بمب ساعتی در اقتصاد با هماهنگی پنهان هیات رئیسه مجلس و ستاد دولت حسن روحانی ماندگار شد و تا زمانیکه برچیده نشود بازار مرغ و روغن بهبود پیدا نمی کند.

پایان/

۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 9121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =