وزیر حسن روحانی تبعید شده است؟

علیرضا رزم حسینی وزیر صمت پس از ناتوانی در تحمیل نظریات کارشناسی به متنفذین دولت به سکوت و انزوا تبعید شده است.

به گزارش تحریریه، علیرضا رزم حسینی که پس از تصدی وزارت صمت تحرک خوبی از خود نشان داده بود و با سیاست های ویرانگری مانند دلار 4200 تومانی مخالفت می کرد پس از ناتوانی در مقابله با لایه های پنهان دولت به سکوت و انزوا کشیده شده است. لایه های پنهانی که به قیمت متلاشی کردن اقتصاد به ثروت های هنگفتی دست پیدا کرده اند.

رزم حسینی وزیر صمت در مساله قیمتگذاری فولاد که در یک چشم بندی بی سابقه قیمت داخل را از قیمت در بازارهای خارجی گرانتر کرده است هم رویکردی داشت که واعظی و جهانگیری نمی پسندیدند و به همین دلیل به طور علنی تصمیم های وزیر را بی اثر کردند. ظاهرا منافع سرسام آور حلقه های قدرت چنان است که برخی ترجیح می دهند سالها در برابر سوال های درشت و بی جواب به نظاره نشسته و به ثروت اندوزی های نامشروع مشغول باشند.

وزیر صمت در بازی حقارت آمیز خودرو و باجگیری های روزمره خودروسازان داخلی از لزوم شکستن انحصار سخن گفت، اما چنانچه پیش بینی می شد نتوانست از عهده جناح های قدرتمندی که وضعیت بازار خودرو را به نقطه کنونی رسانیده اند برآید.

ناکامی های وزیر فعال صمت نشان داد که ساختار دولت به طور نظام مند وضعیت اقتصادی کشور را به نقطه کنونی رسانیده و هیچگونه صدای مخالفی را بر نمی تابد و تا آخرین روزهای حضور نمی توان انتظار تغییر داشت.

پایان/

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 9687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • گشتاسب IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      1 0
      همه جای این کشور اکثر سازمانها و نهادهای کلان تا خردش همینطوریه .تعدادی مسولین رده بالا محکومیت مالی دارند روسای احزاب محکومیت مالی و جزایی دارند .این نظام میگه بخور به ریاست و صندلی و حکومت کاری نداشته و مخالف سخنی نزن.
    • سيد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      2 0
      اتفاقا مدتي بود توفكرش بودم كه هيج خبري ازش نيست كه امروز اين خبرامده،ازاول بيش بيني ميشد كه صاحبان قدرت بوي اجازه عرض اندام در مورد فولاد و خودرو نمي دهند فقط مشغولش كردن با مرغ بعدش هم سكوت اكر بهش اجازه كار ميدادند با شناخت جزيي كه از وي داشتم ميتوانست كاري كند،سه ميليون تن فولاد كم شده صداش درنيامد
    • علیرضا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      باسلام؛چنان درزندگی دنیا،به دنیای زندگی چسبیده ایم که حتی منطبق باآیه های هشدارقرآن کریم واحادیث آخرالزمانی اهل البیت(س) ،بدون هیچ ترسی ازخداوندوآتش وعذاب اعمالمان دربرزخ دنیاوبرزخ آخرت ،فقط چشم به زر وزیور آن ودل رادرگروشیطان گذاشته ایم تامبادا ذره ای ازحق الله وسرسوزنی ازحق الناس کردنهایمان دراین ظلم،جنایت وخیانتی که به خلق الله روا داشته ایم ،باقی مانده باشدوتا این مسیرنامردی وستم ورزی رادرحق این مردم خودکرده رابه آخرنرسانیم،دل پرگناهمان آرام نمیگیرد،بطورحتم میرسدروزی که تاوان این حرام خواری رابه نحوی پس دهیم که ازعذاب دردناک الهی ،ناله هایمان تاخودجهنم میرسدوفریادرسی جزخداوندنداشته باشیم،مگرتوبه حقیقی کرده وآنچه ازبیت المال ناحق برده ایم تا ذره آخرپس دهیم،خداوندبه مارحم کند،انشاء الله، باتشکر
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      چرا مسولین دلالان. را از چرخه زندگی مردم.حذف نمیکنند؟ کمتر کسی دیگه. سالم کارمیکنه