رویاهای صهیونیست ها بر باد رفته است

«عبدالباری عطوان» اعتقاد دارد: رژیم صهیونیستی با آماده کردن تجهیزات خود تهدید کرد که به غزه حمله زمینی می کند، اما قادر نشد برنامه های خود را عملی سازد زیرا این رژیم پی برده اند که در صورت هر گونه حمله زمینی به غزه، این شهر به جهنمی برای آنان تبدیل خواهد شد.

به گزارش تحریریه، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناس جهان عرب و سردبیر روزنامه «رای الیوم» در «یوتیوب» به تحولات فلسطین پرداخت و عنوان داشت: اکنون نبرد سختی میان مردم فلسطین و دولت رژیم اشغالگر در جریان است. موشک های بسیار کارامد همانند باران در تل آویو، بئر السبع، اشدود، عسقلان و .... فرود می آیند.

در این شرایط شگفتی هایی رخ داده و هر روز شگفتی تازه دیگری رخ می دهد. اسرائیلی ها تجهیزات خود را آماده و تهدید کردند که به غزه حمله زمینی می کنند و این شهر را ویران خواهند کرد، اما نتوانستند تهدیدهای خود را عملی سازند. زیرا نهادهای نظامی اسرائیلی در  هراس شدیدی به سر می برند و دچار شکاف شده است. سربازان اسرائیل هم شهامت حمله به غزه را ندارند زیرا آن ها می دانند که غزه به جهنمی برای آنان تبدیل می شود.

اسرائیلی ها می دانند که صدها موشک «کورنت» که به واسطه سردار «قاسم سلیمانی» از سوریه به نوار غزه وارد شده حاضر و آماده هستند تا به سوی اهداف اسرائیلی شلیک شوند. تانک های «میرکاوا» اسرائیل هم قدرت ورود به نوار غزه را ندارند زیرا اهالی غزه آن را منهدم می کنند.

گفته می شود اکنون در نواره غزه  ۲۵۰ هزار کلاشینکف در دست مردم وجود دارد و مردم می توانند به جنگ اسرائیلی ها و تانک های پیشرفته آن ها بروند. بنابراین اسرائیلی ها تصمیم گرفتند که به نوار غزه حمله زمینی نکنند.

اهالی کرانه باختری اکنون زمام امور را به دست گرفته اند. شهر الخلیل در التهاب به سر می برد و مردم آن به طور مستقیم با شهرک نشینان صهیونیست وارد درگیری شده اند. نابلس هم یک کوه آتش است. مردم در خیابان های آن با اسرائیلی ها درگیر شده اند.

موشک ها فرودگاه «اللّد» را به تعطیلی کشانده اند. مقاومت غزه گنبد آهنین را تسلیم کرده است. اسرائیل در حالت هرج و مرج به سر می برد و سراسر فلسطین انقلاب کرده است.

از طرف دیگر  اسرائیل اکنون در افکارعمومی سراسر جهان هم منزوی شده و در حال از هم پاشیده شدن است. اگرچه «جو بایدن» گفته است که اسرائیل حق دفاع از خود را دارد و از اسرائیلی ها حمایت کرده است، اما موشک های مقاومت به این هواداری پایان خواهد داد.

فلسطینی ها در شجاعت و سرمستی استثنایی به سر می برند. آن ها موشک های خود را توسعه داده اند و «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های قسام یک نابغه تمام عیار است. در همین حین اسرائیلی ها با مشکل دیگری به نام پهپادهای مقاومت روبرو شده اند.

آمریکا و مصر برای برقراری آتش بس تلاش می کنند. اما مصری ها به اسرائیلی ها گفته اند دیگر ما به شما اعتماد نداریم. در نتیجه این تحولات رویاهای صهیونیست ها بر باد رفته است.

پایان/

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 9909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =