رسانه ها و جریان اطلاعات دروغین در مورد واکسن کرونا

برغم تبلیغات شدید در مورد مفید بودن واکسن های کرونا، مسئولان درمانی ایالت کنتیکت آمریکا مواد تشکیل دهنده واکسن مدرنا برای کووید 19 را منتشر کردند و آن را به دلیل وجود ماده SM-102 در واکسن برای مصارف انسانی یا دامپزشکی مناسب ندانستند. نکته اینجاست رسانه ها نیز با سانسور یا ارائه جهت دار اطلاعات به جریان اطلاعات ایمنی دروغین کمک می کنند.

به گزارش تحریریه، تارنمای «halturnerradioshow» در گزارش نوشت، SM-102 یک آمینو لیپید قابل یونیزاسیون است. شرکت مواد شیمیایی و آزمایشگاهی «کایمن» در بررسی خود با سازمان ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) گفت که این ماده شیمیایی باعث مسمومیت شدید می شود و در صورت تماس با پوست کشنده است.

در همان پرونده سازمان ایمنی و بهداشت شغلی، تولید کننده SM-102 اعلام می کند: «این ماده در اثر تماس طولانی مدت یا استفاده مکرر باعث آسیب به سیستم عصبی مرکزی، کلیه ها، کبد و سیستم تنفسی هم می شود».

در اینجا دو بخش مربوط به این پرونده آورده شده است:

تجویز mRNA لوسیفراز در نانوذرات لیپیدی حاوی SM-102 باعث بروز لوسیفراز کبدی در موش می شود.

به نظر می رسد وقتی از واکس مدرنا استفاده می کنید؛ چیزی که شما آنها را به بازوی خود تزریق می کنید به طور کلی سم است و شما مسموم می شوید!

شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد نسبت به تزریق به اصطلاح واکسن واکنش های نامطلوب نشان می دهند.

با این حال، بخش های بهداشت در سراسر کشور تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را پخش می کنند که به مردم می گوید این واکسن بی خطر است. به نظر می رسد که این تبلیغات نادرست است.

اکنون که این اطلاعات ارائه شده است، ممکن است بخواهید با دقت دوباره فکر کنید که آیا می خواهید کسی این واکسن را به شما تزریق کند یا خیر.

برای کسانی که تصمیم به انجام این واکسن گرفته اند، ممکن است بخواهند با یک وکیل شخصی در زمینه این آسیب دیدگی ها در تماس باشند و این اطلاعات را به آنان در زمانی که هنوز زنده هستند ارائه دهند.

واضح است که بسیاری از افراد بر اساس ادعاهای عمدی و غلط سیاستمداران، مشاهیر، مقامات بهداشت عمومی، ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی، رسانه های خبری و چاپی و شاید دیگران که می گویند این واکسن ها بی خطر هستند، تصمیم به دریافت این واکسن گرفته اند.

چرا آنها در آنجا به مردم می گفتند که این واکسن بی خطر است در حالی که لیست مواد تشکیل دهنده آن به وضوح یک ماده شیمیایی که برای استفاده انسانی ساخته نشده را نشان می دهد. ماده ای که باعث سرطان و آسیب به سیستم عصبی مرکزی می شود.

شاید باید از این افراد به خاطر ارائه اطلاعات دروغی که به مردم دادند شکایت شود. آیا آن‌ها حتی به خودشان زحمت ندادند تا از قبل مواد اولیه را بررسی کنند و بعد به مردم بگویند که این کار بی‌خطر است؟

غول های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، ردیت، گوگل و یوتیوب چطور؟ آنها نه تنها اطلاعات نادرست را منتشر کردند، بلکه به طور فعال و پرخاشگرانه اطلاعات صادقانه راجع به عوارض جانبی رخ داده را مسدود کردند و حساب هایی را که سعی در انتقال واقعیت ها به مردم دارند، سانسور یا  مسدود کردند. آنها برای کاری که انجام داده اند باید چه بهایی بپردازند؟

به نظر می رسد سانسور آنها تلاشی برای کمک به جریان اطلاعات ایمنی دروغین بوده که در نهایت ممکن است به شما آسیب برساند! شاید شرکت های رسانه های اجتماعی نیز باید از آنها شکایت کنند.

پایان/

۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 10020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =