پنهان کاری در هلاکت مقام مهم اسرائیلی

هلاکت آوی هار ایوان، رئیس پیشین آژانس هوا و فضای رژیم صهیونیستی به خودی خود یک سیلی به صورت این رژیم بود.

به گزارش تحریریه، گزارش یک تحلیلگر اسرائیلی درباره جزئیات این حادثه بود که در روزنامه های این رژیم منتشر شد. در این گزارش آمده بود که وی بر اثر شدن جراحت در آتش سوزی هتلی در عکا در جریان انتفاضه فلسطینی های 48 کشته شده است.

این گزارش امروز دوشنبه در روزنامه های "هاآرتس" و "جروزالیم پست" منتشر شده است و در آن آمده است که وی در جریان حمله فلسطینی های معترض به هتل افندی و در آتش سوزی این هتل دچار سوختگی شدید و خفگی شده است و تمام مدت گذشته بیهوش بوده و با دستگاه، تنفس می کرده است. تا اینکه شب گذشته خبر مرگش اعلام شد.

نکته جالب توجه در این مورد این است که "منابع سیاسی و امنیتی عالی رتبه در تل آویو"!! که این دو روزنامه خبر مرگ "این دانشمند" را به نقل از آنها منتشر کرده اند هیچ اشاره ای به انجام تحقیقات در این باره نکرده اند؛ آیا مرگ او اتفاقی و در جریان درگیری بین نظامیان رژیم اشغالگر و فلسطینی ها رخ داده است یا اینکه عمدی در کار بود است؟ و چرا مردم دقیقا به همین هتل حمله کردند؟ چه هدفی از حمله به این هتل داشته اند؟ و چرا فقط این یک نفر کشته شده است؟ چرا هیچ کس تا الان به دلیل ارتکاب این قتل دستگیر نشده است؟ و از همه مهمتر چرا نباید شخصیتی با چنین اهمیت و جایگاهی، محافظ داشته باشد؛ او رئیس طرح توسعه تحقیقات توپخانه و رئیس آژانس هوا و فضای رژیم صهیونیستی بوده است و سمت هایی هم در سازمان های پرواز و جنگ و ماهواره داشته است.

همچنین پژوهشگر مرکز مطالعات استراتژیک بگین – سادات، وابسته به دانشگاه بار ایلان تل آویو بوده است؟! و دست آخر اینکه آیا داستان رژیم اشغالگر درباره کشته شدن او به طور تصادفی، اساسا درست است؟

بدون تردید کشته شدن این فرد، رژیم صهیونیستی را شوکه کرده است. زیرا همانطور که بنی گانتز، وزیر جنگ این رژیم گفته است، "هنوز نمی توان گفت که او چه خدمت نظامی به اسرائیل کرده است".

روزنامه یدیعوت احرونوت هم گفته است که خدمات نظامی و جاسوسی او به اسرائیل نقش بسزایی در ارتقای قدرت ارتش اسرائیل داشته است.

این در حالی است که چنین شخصی طبق داستان اسرائیلی مثل یک گدای دوره گرد می میرد.

منبع: العام

پایان/

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: 10449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =