نماینده تهران در اعتراض به روند رد صلاحیت‌ها استعفا داد

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای ایران در اعتراض به روند ردصلاحیت‌ها از عضویت در این هیات استعفاء کرد.

به گزارش تحریریه، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با صدور نامه ای سرگشاده و در اعتراض به روند بررسی صلاحیت نامزدهای این انتخابات، از عضویت در این هیات استعفا داد.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به محضر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با تشکر از اعتمادی که به این جانب ابراز نمودید در انتخاب این جانب برای عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به استحضار می رسانم که این جانب به امید دقت ورزیدن در بررسی صلاحیت نامزدها با هدف کوتاه کردن دست تبهکاران و جلوگیری از تشدید انحرافات در شهرداری ها که تخلفات و جرائمی نظیر زمین خواری و کوه خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربریها و تراکم فروشی ها و زیرپا گذاشتن حقوق عمومی را ابزار سوء استفاده و اجحاف به مردم قرارداده اند، این بار سنگین را پذیرفتم ولی به دلیل اعمال نفوذهای متعدد و مداخلات غیر قانونی از جمله مداخله امروز وزارت کشور در فرآیند بررسی و اعلام نتائج صلاحیت نامزدهای شوراها و مخدوش شدن آن نتائج ، استعفای توأم با اعتراض خود را از عضویت در آن شورا رسماً اعلام می کنم.

لازم می دانم از زحماتی که همکاران سختکوش ما در این مدت کشیدند و بعضاً تا سحرگاهان برای پیشبرد صحیح روند بررسی صلاحیتها وقت گذاشتند تشکر کنم و ازاین که به نتیجه آن زحمات خدشه وارد آمده است، اظهار تأسف نمایم.

به عنوان نماینده مردم شریف میهن اسلامی مان مؤکداً عرض می کنم که تلاش من بر این بوده است که جلو ورود جرثومه های انحراف و تباهی را بگیرم ولی شبکه فساد اقتصادی و سیاسی نگذاشت ما کارمان را بسلامت پیش ببریم و بسیاری افراد تأیید شده اند که فاقد صلاحیتند و بسیاری از داوطلبان واجد شرائط مظلوم واقع شده و نتوانسته اند به فهرست نهائی راه یابند.

البته نقصهایی در قانون کنونی وجود دارد که باید با اولویت به رفع آن در مجلس مبادرت ورزیم ولی مهمتر از آن وجود و نفوذ و دوام مفسدان و رسوخ ایادی آنها است که تا ریشه آنها خشک نشود یقیناً هیچ کار خیری به نفع مردم عزیزمان شکل نخواهد گرفت و هیچ پیشرفتی برای جمهوری اسلامی مان حاصل نخواهد شد.

سید مصطفی میرسلیم

٢١ خرداد ١٤٠٠

منبع: ایلنا

پایان/

۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
کد خبر: 10552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      0 0
      چایی دوم!
    • ارسلان IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      سلام ببخشید بنده الان متوجه عرایض جناب میر سلیم شدم بنده موافق نظرات ایشان هستم خداوند به ایشان وتمام خدمتگزاران واقعی انقلاب سلامتی وطول عمر با عزت بدهد امین یا زهرا علیه السلام
    • RO ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      1 0
      ایشون میفرمایند که اگر فساد ادامه پیدا کنه جمهوری اسلامی پیشرفت نمیکنه. پس بحرین که خیلی پیشرفته تر از ایرانه فساد نداره درسته؟