آیا انتقاد رئیسی از وضعیت وزارت بهداشت باعث لغو سفرهای انتخاباتی وی شد؟ / فیلم

به نظر می رسد که انتقاد شدید رئیسی از وضعیت نظام بهداشت و سلامت و افشای وجود تعارض منافع؛ باعث سنگ اندازی ستاد کرونا علیه سفرهای انتخاباتی وی شده است.

به گزارش تحریریه، انتقاد شدید رئیسی از وضعیت نظام بهداشت و درمان کشور در مناظره های انتخابات ریاست جمهوری باعث شده است تا شاهد سخت گیری های سوال برانگیز و سنگ اندازی بر سر راه سفرهای انتخاباتی وی باشیم.

با اینکه در سفر انتخاباتی به اهواز تجمع هواداران رئیسی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، اما وزارت بهداشت مانع از ادامه سفرهای استانی وی شد و عملا اظهارات وی را علیه وضعیت بهداشت و سلامت کشور تلافی کرد.

رضا صدیقی رئیس ستاد مرکزی ایت الله رئیسی در شهر تبریز گفت: در خصوص سفر آقای رئیسی به تبریز نیز علیرغم پیش بینی دقیق‌ترین پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات حفاظتی ویژه جهت بهره مندی از محیطی سالم برای حضور مردم، براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا این سفر لغو شد.

اگر دقیقترین پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است، چرا باید سفر لغو شود؟

حضور برخی پزشکان و مدیران حوزه سلامت در واردات دارو، واردات گسترده تجهیزات پزشکی با دلار 4200 تومانی به اسم واردات دارو و فروش با قیمت آزاد، گره زدن بیماری بیشتر و درآمد بیشتر و غفلت از پیشگیری، طرد روش های موثر طب مکمل که هزینه بیمه ها و خانوارها را به مراتب کاهش می دهد و ... انتقادهایی است که همواره نسبت به حوزه سلامت کشور وجود داشته است.

رئیسی تنها کاندیدایی بود که بر این مساله تاکید کرد و به نظر می رسد که با واکنش زیرکانه وزارت بهداشت مواجه شده و از سفرهای انتخاباتی وی ممانعت به عمل آمده است.

پایان/

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 10630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • US ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      0 0
      آقای رییسی یک جوری حرف می زنند که انگار توی این مملکت هیچ کاره بوده اند. جناب آقای رییسی. جنابعالی آلان رییس قوه قضاییه این مملکت هستید و در این 40 ساله انقلاب هم همیشه بک پست بالای کشور را داشته اید پس لطفا خودتان را از وضعیت کشور جدا ندانید و مثل اپوزیسیون حرف نزنید .