مردم در بورس قتل عام شدند

مجید امیدی شهرکی رویکرد اقتصادی دولت روحانی را کامل کننده تحریم اقتصادی دانست که ظرفیت های داخلی را فلج کرده است.

به گزارش تحریریه، مجید امیدی شهرکی مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: تحریم‌ها نگفته که برای مردم مسکن نسازیم چرا باید با بورس مردم را قتل عام اقتصادی کنیم و همه چیز را به برجام ربط دهیم در حالی که برجام رمز فروپاشی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی این ملت و کشور است.

مجید امیدی شهرکی شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم شهر پاتاوه و در سخنرانی حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی که به همت ستاد مردم یاران آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: مطمئن هستیم مدل حکومتی جمهوری اسلامی قادر به نجات همه دنیا بوده و غربی‌ها و آمریکایی ها به همین دلیل چنین حکومتی را تحمل نمی‌کنند.

قائم‌مقام ستاد مردم یاران آیت‌الله رئیسی گفت: آمریکا کشور ایران را جدی‌ترین رقیب خود در منطقه بلکه در سطح دنیا می‌داند چرا که قدرت ایران از سطح منطقه‌ای فراتر رفته است.

امیدی شهرکی در ادامه اظهارات خود در جمع مردم شهر پاتاوه گفت: این موضوعات همه به انتخابات ریاست‌جمهوری ربط دارد زیرا در نقطه کانونی دنیا هستیم کشور ما می‌تواند کشور تحول گرا، تحول خواه و کشور حامی مظلومان عالم باشد و به همین دلیل اجازه نمی‌دهند حکومت و کشور ما روی آرامش و آسایش را ببیند.

مدیرعامل اسبق ایرنا گفت کلید حل مشکلات در دست قوه مجریه است درست است که قوای مملکتی دیگری داریم اما کانونی ترین و حیاتی ترین قوه در کشور قوه مجریه بوده و اگر خوب کار کند مابقی روی ریل درست حرکت خواهد کرد اگر در راس این قوه قوم و خویش بازی؛ جناح بازی و رفیق بازی بازی باشد هرگز در کشور آرامش دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کارنامه یک شخص از همه جهت مشخص است، یادآور شد: چرا باید با ذره‌بین دنبال اصلح بگردیم، آرامش ما با انتخاب اصلح رقم خواهد خورد.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اظهارات خود در جمع مردم شهر پاتاوه یادآور شد: اداره کشور در حوزه اجرایی در دست قوه مجریه است این قوه است که می‌تواند کشور را به سعادت رسانده یا به قهقرا ببرد همان چیزی که اکنون در کشور اتفاق افتاده.

امیدی شهرکی یادآور شد: تحریم‌ها نگفته که برای مردم مسکن نسازیم چرا باید با بورس مردم را قتل عام اقتصادی کنیم و همه چیز را به برجام ربط دهیم در حالی که برجام رمز فروپاشی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی این ملت و کشور است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در این هشت سال به وجود آمد یادآور شد: اگر تاکنون خودمان را حفظ کرده ایم به واسطه خون شهدا و دعای مادران شهدا بوده و گرنه این اتفاقات در کشوری دیگر اتفاق می افتاد خیلی زود از پا در می‌آمدند.

امیدی شهرکی با بیان نرخ برخی از کالاها و چند ده برابر شدن آنها گفت: نرخ ازدواج هم امروز در کشور باید یک و نیم میلیون نفر باشد یعنی سه میلیون زوج جوان زیر یک سقف بروند در سال ۹۹ تنها 330 زوج ازدواج کردند و در دوره ۸ ساله اخیر نیز چنین وضعیتی ادامه داشت و چندین میلیون جوان به تجرد مطلق رسیدند که دیگر هیچ زمینه ازدواج ندارند نرخ موالید در کشور از ۳ درصد به ۶ دهم درصد رسیده یعنی در سال ۱۴۰۸ تعداد بازنشستگان ۲۰ میلیون نفر خواهند شد که بیشتر نتیجه یک انتخاب نادرست است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید درب ستاد های آیت الله رئیسی بر روی همه باز است یادآور شد: هر کسی حتی از جریان رقیب که به ستاد رئیسی می‌آید باید دست او را بوسید و رای یکی از آنها برابر با رای یک عالم دینی است و باید علاوه بر انتخاب اصلح شکوه حضور را نیز داشته باشیم.

امیدی شهرکی در ادامه با یاد کردن از برخی ویژگی‌های آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: میان مردم بودن و در میدان بودن بزرگترین ویژگی او به شمار می‌رود در قوه قضاییه همیشه در بین مردم بوده ویژگی دیگر فسادستیزی است وقتی یک مجموعه سالم باشد دیگر تولید فساد نمی‌شود وقتی که سرچشمه یکجا درست باشد دیگر نیازی به وضع کردن پی در پی قانون نیست.

امیدی شهرکی با بیان این که لیله القدر انقلاب را در پیش داریم یادآور شد: اگر خوب عمل نکنیم راه بازگشت وجود نخواهد داشت و اگر عده ای مسلط شدند تا این مسیر کنونی را ادامه بدهند همه چیز را از دست خواهیم داد.

منبع: فارس

پایان/

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 10672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =