رای مردم اثبات عشق به امام و شهدا بود

مجید امیدی شهرکی در پیامی به فعالان ستادهای انتخاباتی مردم یاران تاکید کرد: مردم با انتخاب آیت الله دکتر رئیسی به عنوان فرد اصلح پیوند ناگسستنی خود با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی را ثابت نمودند.

به گزارش تحریریه، متن پیام مجید امیدی شهرکی  به فعالان ستادهای انتخاباتی مردم یاران به شرح ذیل است:
اعضای محترم ستادهای مردم‌یاران سراسر کشور
با اهداء سلام
به فضل و عنایت پروردگار، ملت شریف ایران بار دیگر در بیست و هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای جلوه ای از شکوه، غیرت و عزت را به نمایش گذاشتند و این مهم را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت کردند.
ملت شریف ایران در این ایام سخت، علی رغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی که به واسطه سوء مدیریت ها برایشان تحمیل شده است، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور حداکثری در انتخابات، با انتخاب آیت الله دکتر رئیسی به عنوان فرد اصلح پیوند ناگسستنی خود با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی را ثابت نمودند.
اکنون که در آستانه آغاز فصلی نو در عرصه مدیریت و خدمت رسانی به مردم و در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی خدمت جهادی و صادقانه در مسیر پیشرفت و توسعه کشور قرار گرفته ایم، امید است با تشکیل دولت مردمی و ایرانی قوی در سایه وحدت و همدلی به دور از منفعت طلبی و سهم خواهی با مشارکت همه مردم، ایرانی درخور شان و منزلت مردم این مرز و بوم بسازیم.
برخود لازم می دانم از تک تک مردم یارانی که در این مسیر در ستادهای استانی و کمیته های مختلف از همه اقشار و گروه‌ها با از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی فعالیت داشتند، کمال تشکر را داشته باشم و امیدوارم این همیاری و اتحاد تا دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی ادامه یابد.
سرافرازی، صحت و سربلندی یکایک مردم ایران اسلامی به ویژه شما برادران و خواهران ستاد مردم‌یاران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مجیدامیدی شهرکی
جانشین ستاد مردم یاران
آیت ا… رییسی

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 10787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 1
      بسه بابا، تا کی میخواهین خودتون گول بزنین، اولا ... رئیسی بدون یک رقیب جدی و با این آرای کم ب دفتر رئیس جمهوری راه پیدا کرده، در ثانی آمار آرا نشون میده ملت خسته از سیاست نظام هستن. شما هم که دیگه پاچه خواری رو از حد گذروندیم.