افزایش سرمایه سنگین شستا، چه خبر از افزایش سرمایه فوق سنگین غدام؟

«رضوانی فر» مدیرعامل شستا اظهار داشت که با ۱۲۰۰٪ افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به ابرغول بورس تبدیل خواهد شد.

به گزارش تحریریه، «رضوانی فر» مدیرعامل شستا اظهار داشت که این مجموعه با ۱۲۰۰٪ افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به ابر غول ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار میلیاردی بورس تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) در این باره گفت: در خردادماه ۹۹ سرمایه سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی را به هشت هزار میلیارد تومان رساندیم و درپایان سال ۹۹ نیز از محل انباشته به ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه رسیدیم. ما یک افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در دستور کار داریم که رکورد افزایش سرمایه تاریخ بورس را خواهد شکست.

به نظر می رسد که با نهایی شدن افزایش سرمایه خوراک دام پارس که ارقام مختلفی درباره آن از 5000 تا 2000 درصد ذکر می شود، این رکورد بار دیگر؛ در درصد و نه در حجم؛ شکسته خواهد شد.

به دلیل مدیریت غیرکارشناسی حاکم بر سازمان اقتصادی کوثر شرکت خوراک دام پارس با نماد غدام حدود 55 سال است! که افزایش سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها نداشته و یکی از شگفتی های بورس تهران است.

سازمان اقتصاد کوثر یکی از مجموعه های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که انتظار می رود در دوره سعید اوحدی با خانه تکانی مدیریتی همراه شود.

پایان/

۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 10921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =