چه کسانی در دولت رئیسی جایی ندارند!

مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: مدل حکومتی دینی نسخه شفابخش مشکلات دنیا است و لیبرال ها و اشرافی ها در دولت آینده جایی نخواهند داشت.

به گزارش تحریریه، مجید امیدی شهرکی روز یکشنبه در جمع اعضای ستادهای مردمی دکتر رییسی در آذربایجان شرقی اظهار داشت: قرآن کریم کتاب زندگی است که باید به آن عمل کنیم حکومت مدل دینی، نجات بخش است و اگر مشکلی وجود دارد از اجراکنندگان آن بوده چون قرآن خالی از اشکال است. اکنون که خداوند فرصت دوباره خدمت را عنایت فرمودند باید با خاکساری و اخلاص درپیشگاه باریتعالی شکرگذاراین فضل الهی بود.وی افزود دولت آیت الله  دکتر رییسی دولت خدمت و تلاش شبانه روزی بوده و بایدهمچون دفاع مقدس  بند کفشها  را برای کار.تلاش مضاعف محکم کرد.

امیدی شهرکی تاکید کرد: دوره دولت آینده دوره سخت کاری برای خدمت به مردم و توسعه کشور است و بر همین اساس لیبرال ها و اشرافی ها در آن جایی نخواهند داشت. 

مدیرعامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا ادامه داد: بیشترین شرایط زمینه خدمت و اختیارات متعلق به قوه مجریه است در واقع اگر سرچشمه، شفاف و صاف باشد کار زیادی برای قوه قضاییه و مقننه باقی نمی ماند.

شهرکی با بیان اینکه پاکدستی، صداقت و تقوی معیار خدمتگزاران دولت سیزدهم خواهد بود، اظهار کرد: باید شبانه، روز کار کرد تا وضعیت اقتصادی مردم و رشد اقتصادی کشور بهبود یابد قطعا استمرار در این مسیر اعتماد ازدست رفته، و سرمایه های اجتماعی احیا خواهد شد. تامین مسکن، تسهیل ازدواج جوانان، توجه به زیرساخت ها، بهبود معیشت مردم و توجه به فرهنگ اجتماعی از جمله اولویت های دولت انقلابی و قوی خواهد بود.

پایان/

۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 11138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =