جزئیات پرداخت جدید به پاداش بازنشستگان در ٢٩ استان

سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش بازنشستگان سال ٩٩ در ٢٩ استان خبر داد.

به گزارش تحریریه، محمدباقر نوبخت سوم مردادماه در نامه‌ای به خزانه داری کل کشور، دستور افزایش و تخصیص اعتبارات هزینه عمومی دستگاه‌های اجرایی صرفاً بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۹ را صادر نمود. 
بر اساس این دستور دستگاه‌های اجرایی موظف شدند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۱۳۹۹، شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی، دستگاه محل خدمت و مبلغ قابل پرداخت، را با امضاء ذیحساب/ مدیر امور مالی مربوطه به وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل) و سازمان برنامه و بودجه اعلام نمایند و خزانه‌داری کل، مطالبات پاداش پایان خدمت سال ۱۳۹۹ را به طور مستقیم به حساب ذی‌نفع نهایی پرداخت نماید.

بر اساس گزارش امروز سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استانهای سراسر کشور، تا کنون اطلاعات مذکور از سوی دستگاه‌های اجرایی ٢٩ استان واصل شده و ٧٣۴ میلیارد و ۴١١ میلیون تومان نیز برای پاداش بازنشستگان سال ٩٩ پرداخت شده یا در حال پرداخت است.

پایان/

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
کد خبر: 11835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      1 0
      آیا این دستور شامل بازنشستگان نیروی های مسلح میشود؟
    • ناصر IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      0 0
      نیروهای مسلح فراموش نشوند . ماهم جز ایرانیم
    • جمعی از بازنشستگان بهداشت ودرمان سال 99 از ارومیه IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      0 0
      با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سس