بیت کوین سقوط می کند!

در حالی که قانونگذاران ایالات متحده بر سر پیشنهاد برای وضع مالیات بر ارزهای رمزنگاری شده، نزاع می کنند، بیت کوین سقوط می کند.

به گزارش تحریریه، تارنمای «کوین دسک» در تحلیل بازار رمرز ارزها نوشت، تحلیلگران می گویند بازار در حال حاضر اشتیاق چندانی برای بیت کوین بالای  ۴۶هزار دلار یا فروش گسترده ندارد.

بیت کوین (BTC) برای سومین روز متوالی پایین آمد و پس از اینکه بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار در اواخر هفته به بالاترین رقم سه ماه گذشته یعنی تقریبا ۴۶ هزار و۸۰۰ دلار رسید، دوباره به ۴۴ هزار دلار سقوط کرد.

«مت بلوم»، سرپرست تجارت در شرکت دارایی های دیجیتال «اکیونکس» (eqonex)، می گوید: «در حال حاضر تمایل زیادی برای بیت کوین (BTC ، -۰.۷۵٪) بالای ۴۶ هزار دلار وجود ندارد اما از طرفی شاهد فروش گسترده ای نیز نیستید».

قیمت اتر (ETH ، -۱.۶۶)) (ETH)، ارز رمزنگاری شده بومی بلاک چین اتریوم و دومین رمزارز بزرگ در مجموع از نظر ارزش بازار ، نیز کاهش یافت و در زمان نوشتن این گزارش بالای ۳ هزار دلار بود.

شرکت سرمایه گذاری تحقیقاتی «فاند استارت» (FundStrat) در یادداشتی از طریق ایمیل نوشت: «بازار ارزهای دیجیتال پس از یک هفته عملکرد مثبت قیمتی، استراحت می کند».

آخرین قیمت ها

بیت کوین BTC)) ۴۴ هزار و ۹۹۴ دلار

اتر (ETH)  ۳ هزار و ۹۹ دلار ،

بازارهای سنتی:

شاخصS&P۵۰۰ : ۴۴۶۰.۸, +۰.۳%

طلا: ۱۷۵۳.۵ دلار؛ +۰.۱۵%

بازده خزانه داری ۱۰ ساله ۱.۳۷۲ درصد بسته شد در حالی که روز چهارشنبه ۱.۳۴۱ درصد بود.

تحولات در بخش نظارتی روز پنجشنبه ادامه یافت زیرا «آنا اشو» نماینده حوزه انتخابیه چهاردهم کالیفرنیا از حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور در نامه ای سرگشاده از «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواست تا مقررات مالیات رمزنگاری شده را که در لایحه زیرساخت های سنا وجود داشت، اصلاح کند.

اشو که توسط «پلیتیکو» یک سازمان روزنامه‌نگاری سیاسی مستقر در آرلینگتون ویرجینیا در سال ۲۰۱۴ به عنوان «نزدیکترین دوست پلوسی در کنگره» توصیف شد، نوشت که تعریف فعلی واژه «کارگزار» برای اهداف گزارش مالیات بر رمزنگاری بسیار گسترده است و رعایت آن برای برخی از واحدها ممکن است دشوار باشد.

بر اساس شرایط فعلی پیش بینی می شود که با هر نهادی که از طرف شخص دیگری معاملات رمزنگاری را تسهیل کند، به عنوان یک کارگزار رفتار می شود. به این معنی که آنها باید گزارشات مالیاتی خاصی را که شامل اطلاعات مشتری می شود، ارائه دهند. طرفداران این صنعت نگران هستند که تعریف کارگزاران شامل ماینرها و سایر اعتبارسنجان شبکه و توسعه دهندگان سخت افزار باشد که معمولا به اطلاعات مشتری دسترسی ندارند.

برخی از ناظران استدلال کرده اند که عقب نشینی قوانین در برابر صنعت رمزنگاری نشان دهنده نفوذ روزافزون صنعتی می باشد که به سرعت در حال توسعه است و با افزایش ثروت، قدرت خود را تجمیع می کند.

بر اساس گزارش شرکت حسابداری «KPMG»، سرمایه گذاری در بلاک چین و ارزهای دیجیتال امسال تا ۳۰ ژوئن به ۸.۷ میلیارد دلار رسیده است. این مبلغ در حال حاضر از ۷.۲ میلیارد دلار که در صنعت در سال ۲۰۲۰ هزینه شده است، فراتر رفته است.

بر اساس این گزارش، یکی از برندگان بزرگ سرمایه گذاری های جدید، فناوری تنظیم رمزنگاری است. 

پایان/

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 11873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =