افزایش شدید سقط جنین پس از تزریق واکسن کرونا

طبق بررسی‌ها ۸۲ درصد از زنان بارداری که در سه ماهه اول و دوم، واکسن کووید۱۹ را تزریق کرده بودند دچار سقط جنین شدند.

به گزارش تحریریه، تارنمای «VaccineDamage» نتایج پژوهش هایی را در مورد عوارض واکسن کرونا منتشر و عنوان کرد تحقیقات جدید منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند (NEJM) نشان داد که ۸۲ درصد از زنان بارداری که برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس کرونا (کووید -۱۹) واکسن زدند، دچار سقط جنین شده اند.

این مقاله با عنوان «یافته‌های اولیه درباره میزان ایمنی واکسن هایmRNA  کووید ۱۹ در افراد باردار» ادعا می کند که هیچ نشانه ایمنی واضحی در میان زنان بارداری که واکسن کووید۱۹ دریافت کرده اند وجود ندارد. با این حال، جدولی که به عنوان بخشی از این مطالعه منتشر شده است نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق زنان بارداری که تزریق واکسن را تزریق کردند، زایمان موفقی نداشته اند.

این مطالعه به طور خاص به تزریق واکسن mRNA (پیام رسان RNA) از شرکت های «فایزر- بایونتک» و «مدرنا» که تزریق های گسترده ای در زمینه مهار ویروس چینی در کشور هستند، نگاه کرد.

به طور فریب دهنده ای، تحقیقات ادعا می کند که تنها ۱۳.۹ درصد از کل «بارداری های کامل» با سقط جنین به پایان می رسد، حتی با وجود اینکه این اطلاعات شامل زنانی می شود که پس از نیمه دوم بارداری خود واکسینه شده اند.

نحوه ارائه مقاله نشان می دهد که هیچ مشکلی در تزریق واکسن وجود ندارد و نگاه دقیق تر به داده ها ضروری است، این همان چیزی است که یک محقق انکولوژی بریتانیایی انجام داد تا به نتیجه بسیار متفاوتی برسد.

او بنا بر گزارش‌ها به دو پزشک برجسته بریتانیایی نوشت: «محققان به طور غیرقابل توضیحی سقط در سه ماهه اول بارداری (۲۰ هفته نخست) را در بخش سقط های خود به خودی طبقه بندی کردند که آمار آن ۱۰۴ مورد سقط از ۸۲۷ بارداری بود.

با این حال، از آنجا که هدف کشف این بود که آیا واکسیناسیون کووید۱۹ در سه ماهه های مختلف اثرات نامطلوبی داشته است یا خیر، نویسندگان مقالات NEJM باید ۷۰۰ زن را که تا سه ماهه سوم واکسینه نشده بودند از مجموع ۸۲۷  نفر کسر کنند تا فقط افراد واکسینه شده باقی بمانند. به این ترتیب ۱۲۷ زن در جدول جزو گروهی که در ۲۰ هفته اول بارداری هستند، قرار گرفتند.

به این ترتیب، میزان واقعی سقط خود به خودی در زنانی که در ۲۰ هفته اول بارداری واکسینه شده اند، ۱۲.۶ درصد نیست بلکه ۸۲ درصد است زیرا ۱۰۴ مورد از ۱۲۷ بارداری پس از تزریق واکسن پایان یافته است.

اگرچه چاپ این مطالعه بسیار خوب بود، در مجموع ۷۰۰ شرکت کننده یا ۸۴.۶ درصد در این مطالعه اولین دوز واکسن کرونای ووهان را در سه ماهه سوم دریافت کردند. بنابراین، در مجموع ۹۶ مورد از ۱۰۴ سقط خود به خودی  یا ۹۲.۳ درصد، قبل از هفته ۱۳ بارداری رخ داده است.

انکولوژیست انگلیسی هشدار می دهد: «بنابراین شواهد واقعی در مطالعه NEJM وجود دارد اما نحوه ارائه داده ها به طور کلی نادرست است».

قبل از آنکه واکسن کووید ۱۹ مورد استفاده قرار گیرد، میزان سقط جنین در سه ماهه اول بین ۱۰ تا ۲۶ درصد بود. افزایش آن به ۸۲ درصد پس از تزریق واکسن نشان دهنده بیش از سه برابر شدن سقط خود به خودی است که مستقیما با واکسن های mRNA مرتبط است.

بنابراین بله، یک پرچم قرمز بزرگ علیه واکسیناسیون برای زنان باردار در اینجا وجود دارد.

متخصص دیگری که با سایت خبری «لایف سایت نیوز» (Life Site News) تماس گرفت، این موضوع را تایید کرد و گفت که داده های موجود در این مطالعه با ادعای مرتبط با ایمن و موثر بودن واکسن کووید ۱۹ ووهان برای زنان باردار مطابقت ندارد.

این شخص نوشته است: این به وضوح یک دروغ و برای همه آشکار است.

با فرض اینکه ۱۲۷ زن باقیمانده قبل از هفته ۲۰ بارداری بودند، ۸۲ درصد سقط جنین (۱۰۴ از ۱۲۷) باقی می ماند. مانند این است که بگوییم ۷۰۰ مرد و ۱۲۷ زن در این مطالعه شرکت کردند و فقط درصد کمی از آنها باردار شدند. خوب، از ابتدا ۷۰۰ نفر نمی توانستند در ابتدا باردار شوند.

پایان/

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 11988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =