دعوا بر سر عبدالملکی بالا گرفت/درگیری در صحن علنی مجلس

اظهارات موسوی لارگانی در مورد وزیر پیشنهادی کار و تعاون با واکنش نمایندگان موافق او در صحن همراه شد.

به گزارش تحریریه، «سید ناصر موسوی لارگانی» نماینده مردم فلاورجان در تذکری در صحن علنی مجلس گفت: بعد از آنکه در جهت مخالفت با وزیر پیشنهادی کار وتعاون صحبت کردم که عبدالمکی چند جا گفته است برای جایگاه وزارت تعاون در کشور بهتر از من وجود ندارد، اگر رای نیاورم و رای ندهید، وزیر بعدی را خودم انتخاب می کنم، ایشان علیه من با پول پاشی مطالبی را در رسانه ها منتشر کرده است. 

نمایندگان در پایان جلسه علنی به سمت صندلی موسوی لارگانی هجوم بردند، روح الله ایزدخواه با عصبانیت و فریاد بر سر موسوی لارگانی بیان می کرد: مدارک ات کو، چرا تهمت می زنید، مدارکی که داری را منتشر کن. حسن نوروزی هم پس از روح الله ایزدخواه با فریاد بر سر این نماینده از او انتقاد کرد. 

در همین حین که جو مجلس ملتهب  شده بود برخی نمایندگان مانند ساداتی نژاد سعی داشتند تا در نقش میانجیگر نمایندگان را از اطراف صندلی موسوی لارگانی دور کنند و ارامش را به فضای مجلس بازگردانند.

منبع: برنا

پایان/

۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 12089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Amir Hossein Tafreshi IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      اینان متولی سیاست در کشور هستند ...براستی این همان مجلسی است که امام راحل در مورد آن فرمودند در راس امور است و این است ادب مردانی که شیخ عجل سعدی شیراز گفته بود ادب مرد به زن دولت اوست ...ای وای بر ما چه بر سر مان آمده به کجا داریم میرویم این قدر هم شتابان ...به قول استاد شفیعی کدکنی عزیز اتفاقا چند وقت پیش یک مقاله از ایشان دیدم که فرموده بودند اول به دانشجویان و اساتید فلسفه بهتر است سعدی شناسی حافظ شناسی و بوعلی سینا خودمان را شیخ بهایی و نظراتشان وتفکراتشان را بیاموزیم بعد به سراغ کانت و هگل و دکارت و... غیره برویم ...واقعا این روزها احساس میکنم همه ما خر را چپه سوار شده ایم آن هم در روزگاری که همه با جامبو جت به سوی مریخ پرواز میکنند ...و ای کاش کسی به حرف استاد بزرگوار دکتر شفیعی کدکنی لا اقل گوش کند ...نه گوش شنوایی هم نیست ...