آیا سونامی مرگ و میر افراد واکسینه شده با واکسن‌های کرونا در راه است؟!

آیا قرار است ویروسی خاص در آینده نزدیک به وجود بیاید و شیوع پیدا کند و همه واکسینه شده‌ها را یکجا و بدون معطلی قتل عام کند؟!

به گزارش تحریریه؛ دکتر حسین روازده؛ پژوهشگر طب ایرانی ــ اسلامی در یادداشتی به برخی نکات قابل تامل درباره واکسن و تجربیات سال‌های گذشته خود در زمینه نابودی برخی از نژادهای دامی کشور پرداخته و از محققان و صاحب‌نظران چند سؤال درباره روند واکسیناسیون کرونا پرسیده و خواهان پاسخ به آنها شده است؛ در ادامه مشروح این یادداشت آمده است:

عده‌ای گمان می‌کنند که بنده مخالف واکسیناسیون هستم؛ خیر! تجربیات سالیان دارز طبابت و آزمایش ثابت کرده که روش واکسیناسیون اشتباه است. مخالفت من با روش و نه اصل واکسن است. برای نمونه، بنده مخالف استفاده از ماده سمی جیوه در واکسن‌ها هستم. نباید واکسن‌ها را تجمیع به صورت سه گانه یا پنج گانه به نوزادان تزریق کرد و باید هر کدام را جدا تجویز و تزریق کرد.

برای من که از نزدیک شاهد نابودی دام‌های بومی کشور بودم، سخت است تا به راحتی پذیرای سیاست‌های درمانی و داروها و اکسن‌های خارجی باشم. برای روشن شدن ماجرا، یک مثال می‌زنم؛ بنده نابودی گاو بومی ایران را از نزدیک مشاهده کردم. در سال 1353درست 4 سال پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی، به بهانه بیماری سل و بروسلوزیس، دام‌های نژاد ایرانی را از بین بردند. به چه روش؟!

عده‌ای به بهانه آزمایش در تمام نقاط ایران، از گاو بومی ایرانی خون گرفته و بعد از مدتی اعلام کردند که 70 درصد از دام‌ها آلوده به بیماری سل و بروسلوزیس هستد و تنها 30 درصد سالم‌اند! چند بار این آزمایش را تکرار و به این بهانه تعداد زیادی از گاوها را سر به نیست کردند ولی جالب آنجا بود که هر بار نتیجه آزمایش همان 70 به 30 بود؛ از طرف مقابل به جای گاوهای بومی ایرانی، گاوهای سیاه و سفید از خارج وارد کردند و آن را جایگزین گاوهای زرد و قهوه‌ای و ... نژاد ایرانی کردند.

درست زمانی که این کارها در داخل ایران در حال انجام بود، گاوهای سیاه و سفید در آمریکا را سوار هواپیماهای باری می کردند تا به ایران ارسال شوند اما جای سوال آنجا بود که چرا نسبت 70 درصد آلودگی گاوها تکرار می‌شد؟ راز آن را از یکی از از  دلسوزان امور دامی شنیدم. تمام گاوهای نژاد ایرانی سالم بودند ولی 70 درصد کیت‌های تشخیص آلوده بودند و به همین دلیل هر بار که آزمایش می‌گرفتند، لاجرم 70 درصد آلودگی را نشان می‌داد تا کشاورزان و دامداران ایرانی معترض نشوند و برای نابودی گاوشان توجیه شوند! آیا شما در حال حاضر گاو نژاد ایرانی می‌توانید پیدا کنید؟ گاوی که بهترین شیر را با چربی ۷ درصد تولید می‌کرد!

حال به زمان کنونی باز می‌گردیم. کرونا و روش‌های تشخیصی آن تا به چه میزان درست است؟ تا چه حد می‌توان به کیت‌های تشخیصی اعتماد کرد؟ آزمایش پی‌سی‌آر که از راه بینی و تنفسی انجام می‌شود، چقدر در گسترش بیماری موثر بوده است؟ از همان ابتدا این سؤال مطرح بود که آیا کیت‌های تشخیص کرونا خود آلوده هستند یا خیر؟

 برخی کشورها برحسب اتفاق کیت‌ها را آزمایش کردند و مشخص شد که آلوده به ویروس کرونا هستند؛ چرا مسئولان وزارت بهداشت ایران از همان روزهای آغازین شیوع کرونا، به کیت‌های وارداتی تشخیص کرونا شک نکرده و آلودگی احتمالی آنها را آزمایش نکردند؟ حال این موضوع در ماجرای واکسن نیز قابل طرح است.
 
آیا واکسن‌های وارداتی به کرونا آلوده هستند یا خیر؟ آیا آزمایش مستقلی روی آنها برای تشخیص آلودگی آنها صورت گرفته است؟ ما تجربه خون‌های آلوده فرانسوی و نابودی دام‌های نژاد ایرانی را به خاطر آلودگی داشتیم؛ بنده چند سؤال را مطرح می‌کنم و امیدوارم کارشناسان و مدافعان وارادات واکسن از هر کشوری به آنها پاسخ دهد:

-  چرا فردی که واکسن زده، به محض دریافت واکسن به کرونا مبتلا می‌شود؟
-  اگر مبتلا هم نشود، ناقل بیماری می‌شود و اطرافیان را می‌تواند به کرونا مبتلا کند؟
-  چرا کسانیکه واکسن دریافت کرده‌اند (درصدی هرچند تک رقمی) بی‌دلیل بعد از تزریق واکسن فوت می‌کنند؟
-  چرا نسبت به جهش‌های جدید ویروس کرونا آسیب پذیرتر هستند و سیستم ایمنی آنها نمی‌تواند به خوبی با ویروس جدید درگیر شود؟
-  چرا دزهای سوم، چهارم و پنجم واکسن تنها در عرض ۸ ماه در برخی کشورها زده می‌شود؟ تا چه مدت باید واکسن زد تا ایمنی حاصل شود؟
-  واکسنی که به گفته محققان باید بیش از 10 سال مطالعه و آزمایش شود تا تایید نهایی را بگیرد ولی برای کرونا یکسال هم طول نکشید؟ آیا کل جهان به آزمایشگاه واکسیناسیون تبدیل شده است؟ چرا هیچ سازمان و دولتی نسبت به عوارض این واکسن اضطراری مسئولیتی در قبال شهروندان قبول نمی‌کند؟
- چرا وزارت بهداشت واکسن‌های وارداتی را برای کشف آلودگی آزمایش نمی‌کند؟ موضوعی که دولت ژاپن شدیدا اهمیت داده است. هر چند در دولت انقلابی کنونی احتمال دارد این اقدامات برای تست در حال انجام باشد ولی در دولت قبل بعید است چنین اتفاقی افتاده باشد. بهتر است نتایج آزمایشات برای اطمنیان بخشی عمومی شود.
- چرا این واکسن‌ها برای زنان باردار ممنوع است؟
- آیا طبق تجربه به دست آمده، مطمن هستیم که اگر ویروسی خاص در آینده نزدیک به وجود بیاید و شیوع پیدا کند، همه واکسینه شده‌ها را یکجا و بدون معطلی قتل عامل کند؟!

بنده معتقدم فقط واکسن برکت به مانند آنچه از واکسن آموخته‌ایم، عمل می‌کند یعنی ویروس کشته یا ضعیف شده کرونا و عامل رفع قطعی بیماری کروناست؛ آنچه امروز به نام کرونا معروف است، آنفولانزای وحشی به همراه کروناست؛ پس نتیجه می‌گیریم با تزریق واکسن برکت، جامعه دچار کرونا نمی‌شود، اما آنفولانزا به نام کرونا همچنان می‌تازد ولی مرگ ندارد.

پایان/

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 12574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 10
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      8 2
      ناقلا چقدر گرفتی این اراجیف رو بگی؟
      • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
        0 0
        مافیای پزشکی الدنگ
      • محمد IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
        0 0
        ایشان سوالهای درستی را مطرح کردند که صاحبنظران پاسخ دهند. اگر تخصص ندارید نظر ندید
    • علی IN ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      موارد مبهم ومشکوک وسوال بر انگیز بسیار جدی در مورد کرونا،نه تنها از سوی پزشکان سنتی،بلکه از طرف متخصصین واندیشمندان آزاده جهان مطرح میشود.بجای رفع این ابهامها،سانسور انها ودمیدن در بوق وحشت افزایی کرونابرای پیشبرد این پروژه انجام میگیرد.چرا؟؟
    • محمد IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      خدا شفات بده اینایی که تو میگی مردم خودشون از شما بهتر بلدن
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      چرا این چرت و پرت ها را منتشر میکنید؟
      • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
        0 0
        برای اینکه امثال شما جواب بدهند؟!
    • شهاب IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      این بنده خدا دکتر است؟ بعید می دانم سوالات و ابهامات ایشان را یک بچه اول ابتدایی هم می تواند پاسخ بدهد. اصلا مگر ایشان پزشک نیستند چرا به مقالات و متون بین المللی مراجعه نمی کنند؟ چرا با دانشگاه ها و مراکز تولید واکسن مکاتبه انجام نمی دهند؟
    • US ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      دکتر میفرماید که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی عده ای دامهای ایرانی را قتل عام کردند. اگر راست میگویید نام این افراد چه بوده؟ چه مدرکی دارید که این کار را کرده اند؟ اگر دارید چرا به دادگاه ارائه نمیکنید؟ چه مدرکی دارید که اطلاعات دروغ میدادند؟ با چه سمتی توانستند نظرات خود را به مسئولان بقبولانند؟ چگونه توانستند اطلاعات غلط را به جای اطلاعات صحیح جا بزنند؟ از کجا معلوم که کارشان اشتباه بوده؟ از کجا معلوم که عمدی بوده؟ کافیست یا بیشتر بگویم؟
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      کاملا درسته