نبرد وزیر مسکن خاتمی با وزیر مسکن رئیسی

نبر وزیر راه دولت رئیسی با وزیر راه دولت خاتمی وارد فاز پایانی شده است.

به گزارش تحریریه، دستور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها درباره تشدید نظارت بر اجرای بخشنامه تعارض منافع، احتمالا روز شنبه هفته آینده با هماهنگی دیوان عدالت اداری به صدور بخشنامه اعمال بند ج ماده 23 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی منجر خواهد شد که بر اساس آن پروانه اشتغال به‌کار آن دسته از اعضای مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان که دارای تعارض منافع بوده و به بخشنامه‌های وزارت راه و شهرسازی بی‌توجه بوده‌اند، تعلیق خواهد شد.

این در حالی است که احمد خرم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان که وزیر راه در دوره خاتمی بود که استیضاح و برکنار شد، نیز طی نامه‌ای به روسای سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها با اقدام وزارت راه و شهرسازی مقابله مثل کرده است. در این نامه احمد خرم از روسای سازمان‌ها خواست، به فوریت میزان فعالیت پرسنل راه و شهرسازی استان‌ها را طی جدولی با جزئیات کامل از سال 95 تاکنون ارسال کنند.

برخی کارشناسان این اقدام رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی را به‌نوعی پرونده‌سازی برای کارکنان ادارات کل راه و شهرسازی کشور ارزیابی کرده اند.

باید دید عزم رستم قاسمی برای پایان دادن به تعارض منافع به نتیجه می رسد و یا مشکلات ادامه پیدا خواهد کرد.

پایان/

۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 12617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سمیه IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 0
      سلام.امیدوارم این آقای وزیر بتونه همه مشکلات رو هموار کنه.همه تخلفات رو شناسایی و خاتمه بده.به امید خدا همه اقشار جامعه توانایی داشتن مسکن رو داشته باشند بخصوص زنان خودسرپرست