آمار عجیب از فوت شدگان کرونایی

اطلاعات تهیه شده از سازمان بهداشت عمومی انگلیس نشان می دهد که ۸۰ درصد از مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در ماه آگوست از افراد واکسینه شده اند!

به گزارش تحریریه، تارنمای «The True Reporter» در گزارشی عنوان داشت که واکسیناسیون کووید ۱۹شکست خورده است و این موضوع را گزارشات ماه آگوست اثبات می کند؛ گزارش هایی که نشان می دهد ۸۰ درصد از فوت شدگان از میان واکسینه شدگان هستنند. عجیب به نظر می رسد که انگلستان در اواسط تابستان با موج سوم مواجه شد در حالی که میزان واکسیناسیون در سطح بالایی قرار داشت و در تابستان ۲۰۲۰ که فرد واکسینه ای نداشتیم، آمار مرگ و میر ناشی از کروناویروس نزدیک به صفر بود.

در این گزارش، می توان اطلاعاتی در مورد آزمایش، قرنطینه، واکسیناسیون، موارد ابتلا، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر پیدا کنیم. علاوه بر این، می توان تعداد موارد مثبت کووید ۱۹ را همراه با وضعیت واکسیناسیون مشاهده کرد.

از این یافته ها در می یابید که موارد جدیدی در بین افراد واکسینه شده اتفاق می افتد. از ۱۸ آگوست تا ۳ سپتامبر ، ما ۲۰ هزار و ۷۴۴ فرد واکسینه نشده را آزمایش کردیم. این افراد فقط به دلیل عدم واکسیناسیون مورد آزمایش قرار گرفتند.

اما ما شاهد ۵ هزار و ۵۰۸ مورد مثبت و ۱۶ هزار و۸۱۰  ابتلا به موارد پیشرفته بیماری در بین جمعیت تا حدودی واکسینه شده{افرادی که فقط دوز نخست را زده اند} بودیم. جمعیت واکسینه شده به اندازه نیاز آزمایش نمی شوند زیرا قبلا واکسینه شده اند.

از ۱۸ آگوست تا ۳ سپتامبر، ۲۲ هزار و ۳۱۸ مورد ابتلا داریم یعنی ۲هزار مورد بیشتر از موارد غیر واکسینه شده. همچنین، طبق گزارش مربوط به هفته گذشته، از ۱۸ آگوست تعداد ۱۵ هزار و ۶۴۷ مورد جدید بین افراد واکسینه نشده و ۲۲ هزار و ۲۳۴ مورد در بین افراد واکسینه شده داریم.

موضوعی که نشان می دهد، واکسن های کووید۱۹ نمی توانند جلوی شیوع ویروس را بگیرند.

علاوه بر این، گزارش یاد شده اطلاعات مربوط به موارد بستری در بیمارستان را نیز به اشتراک گذاشت. در هفته مربوط به ۲۸ آگوست تا ۳ سپتامبر، ۳۰۰ پذیرش مبتلا در میان ایمن سازی کامل بیش از ۹۰ درصد جمعیت داریم. و ما همین اعداد را برای هفته قبل می بینیم که ۲۷۱ مورد بستری در میان افراد واکسینه نشده و ۴۲۳ نفر در بین افراد واکسینه شده داریم.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که واکسن های کووید۱۹ فقط خطر بستری شدن را افزایش می دهد!

گزارش بهداشت عمومی اسکاتلند نیز تعداد مرگ و میرهای ناشی از وضعیت واکسیناسیون را نشان می دهد. با این حال، این سازمان در نحوه ارائه تعداد مرگ و میر بسیار هوشمندانه عمل کرده است. زیرا به جای ارائه آنها به صورت هفته به هفته مانند تعداد موارد و بستری شدن در بیمارستان، در عوض مرگ و میر را تا ۲۹ دسامبر ارائه می دهد. این بدان معنی است که این آمار شامل مرگ ناشی از اوج موج دوم کووید ۱۹ هستند، زمانی که فقط ۹ درصد از مردم یک دوز واحد دریافت کرده بودند و فقط ۰.۱ درصد از کل جمعیت به طور کامل واکسینه شده بودند.

جمعیت واکسینه نشده - ۲۵ مرگ

جمعیت تا حدی واکسینه شده - ۶ مرگ

جمعیت کاملا واکسینه شده - ۹۲ مرگ

تا ۱۹ آگوست، آمریکا ۳ هزار و ۹۶ فرد واکسینه نشده، ۲۷۷ نفر را تا حدی واکسینه کرد و ۱۶۴ نفر نیز کاملا واکسینه شدند.

تعداد معتبر مرگ و میر بر اساس وضعیت واکسیناسیون از ۱۹ تا ۲۶ آگوست عبارت است از:

جمعیت واکسینه نشده - ۶ مرگ

جمعیت تا حدی واکسینه شده - ۲ مرگ

جمعیت کاملا واکسینه شده - ۳۴ مرگ

در مجموع، می توانیم خلاصه کنیم که واکسن ها از ما محافظت نمی کنند و از عوارض شدید ناشی از کرونا جلوگیری نمی کنند. با این حال، دولت های سراسر جهان این واکسن را تبلیغ می کنند.

پایان/

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
کد خبر: 12741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • DE ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      0 0
      قدرتهای بزرگ دارن دنیارو به سمت نظم نوین جهانی سوق میدن واینکار جزبا ایجاد اغتشاشات گسترده درسراسر جهان امکان پذیر نیست و مردم قربانیان این دولت نوظهور هستند. تازمانیکه یک کمیته حقیقت یاب که بر کارها وتصمیمات ستاد کرونا نظارت کنه تشکیل نشه مردم ایران قربانیان این سیستم خواهند سد همانطور که در جنگ جهانی این اتفاق افتاد. لطفا گزارشی در مورد نقشه هایی که در اون می خوان جمعیت ایران رو با واکسیناسیون به زیر ۳۰ میلیون نفر برسونند و اینکه ستاد کرونا زیر نظر سی دی سی آمریکا که به وزارت دفاع آمریکا مربوط میشه گوش میده چرا؟ باید به مردم ایران خدمت کنه نه وزارت اطلاعات آمریکا!!!