نظر سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری درباره آینده این صندوق

سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، نظریه مدیریت این صندوق را تحول در حوزه فناوری اطلاعات، کوتاه شدن مسیر دسترسی به اطلاعات و شفافیت عنوان کرد و گفت: این نظریه در دوره‌های مختلف مدیریتی مطرح شده و خوشبختانه در دوره گذشته کارهای خوبی در این حوزه‌ها انجام شده که باید ادامه یابد.

به گزارش تحریریه، اسکندری با بیان اینکه شیوه ما استفاده از مدیریت حرفه‌ای است و در دوران کاری هیچ‌گاه ذره‌ای از آن کوتاه نیامده ام، افزود: فلسفه وجودی حضور همه ما به عنوان مدیر و کارمند در صندوق بازنشستگی کشوری، خدمت به عزیزان بازنشسته است.

اسکندری ادامه داد: لازم است به رویکردهای غیرحرفه‌ای و غیرعلمی در این حوزه کمتر توجه شود چراکه چنین رویکردهایی ما را دچار حاشیه می‌کنند، قطعاً شفافیت از مسیر آرامش و دوری از هیاهو می‌گذرد و تلاش ما در صندوق، ایجاد فضای آرامش خواهد بود.

وی آینده صندوق بازنشستگی کشوری را بسیار مهم و اولویت برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: باید آینده صندوق بازنشستگی بر اساس منابع و مصارف تعریف شود؛ در حال حاضر صندوق، به عنوان یکی از چند بحران کشور شناخته می‌شود، ما باید اتکای صندوق به بودجه عمومی را کاهش دهیم.

سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: باید در این صندوق، بودجه قابل اتکا شکل بگیرد تا تکافوی نیازها و مصارف را بدهد.

اسکندری، برنامه خود را بلندمدت و تبیین آینده مطلوب برای صندوق و ذی نفعان آن خواند و افزود: باید شیوه ارزیابی عملکرد در سطح صندوق و مجموعه‌های اقتصادی علمی بوده و مورد قبول ذی نفعان صندوق باشد.

وی تغییر مدیریت اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری را از شیوه بنگاه‌داری به مدیریت ثروت و سرمایه، ضروری دانست و گفت: این تغییر شیوه مدیریت در کنار بهبود و ارتقای خدمات به بازنشستگان عزیز باید انجام شود و ما وظیفه داریم آینده‌ای را برای بازنشستگان تعریف کنیم که کمترین دغدغه را داشته باشند، ثروتی به صندوق تزریق شود و این مهم را دست‌یافتنی کند.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، اجرای نظام جامع تأمین اجتماعی را مهم عنوان کرد و افزود: با اجرای نظام جامع تأمین اجتماعی، جایگاه صندوق بازنشستگی و خدمات به بازنشستگان عزیز ارتقا خواهد یافت.

پایان/

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 12766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عطا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      چون اینجانب دریکی ازکانونهای بازنشستگان اشتغال به خدمت دارم اطلاع دارم که همه بازنشستگان ازخدمات جناب دکتر اکبرافتخاری بسیارراضی بوده وهمه اذعان میدارند که خدماتی که دردوران خدمت ایشان درصندوق بازنشستگی کشوری صورت گرفت درطول مدت عمراین صندوق بی سابقه بوده است.امیدواریم ایشان همواره موفق ومویدباشندو برای جناب اسکندری هم ازخداوند متعال سلامت وسعادت وتوفیقات آرزومندیم.
    • م IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      لطفا احکام حقوقی بازنشیتگان گروه استحاقی سال ۱۳۹۹ رامجددبررسی زیرا حق افراد ضایع شده است.
    • معصومه IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      با سلام شما که گفتید حقوق چهار میلیون زیر فقر خب پس چرا کاری نمی کنید من دانشجو دارم دختر دم وقت دارم رئیس کانون میگه کام ندارم زحمت کشید با هزار منا ۵ ت ب من داده ای از خدا بی خبرا منه زن تنها مستاجر ماهی یک‌میلیون اجاره چی بخورم چی بپوشم ؟کسی هست جواب بده