کاهش استقبال تهرانی‌ها از واکسیناسیون کرونا

طبق گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران اکنون کاهش استقبال شهروندان تهرانی از واکسیناسیون کرونا کاملا محسوس است.

به گزارش تحریریه، عیسی مالمیر، مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در مورد آخرین وضعیت واکسیناسیون مردم تهران گفت: از اواخر شهریور جهش بزرگی در امر واکسیناسیون ایجاد شد به نحوی که مراکز تجمیعی به حدود ۱۵۰ مرکز با همکاری‌های بین بخشی رسید؛ خوشبختانه در بحث تامین واکسن هیچ مشکلی نداریم اما در حال حاضر با چالش کاهش استقبال شهروندان تهرانی از واکسیناسیون مواجه هستیم.

مالمیر افزود: قبلا با استقبال گسترده مردم برای انجام واکسیناسیون مواجه بودیم، اما در حال حاضر برخی از مراکز ما با خلوتی مفرط مواجه هستند به گونه‌ای که واکسن و نیروی انسانی با پیگیری‌های فراوان در اختیار همشهری‌ها قرار گرفته است اما مراجعه کننده‌ای نیست.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بدون اشاره به عوارض واکسن ها و مرگ و میر افرادی که واکسینه کاملا شده اند، دلیل کاهش استقبال مردم تهران از واکسیناسیون را اینگونه توصیف کرد: متاسفانه وقتی چیزی کمیاب است همه مراجعه می‌کنند تا آن را به دست بیاورند اما وقتی زیاد و در دسترس می‌شود، اهمیت خود را از دست می‌دهد.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر فوت افرادی که کاملا واکسینه شده اند منتشر شده که تاثیر مثبت واکسن های کرونا را بشدت زیر سوال برده است.

پایان/

۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۰
کد خبر: 13154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =