تولی به ولایت فقیه، راه سرنگونی توطئه دشمنان است

امام جمعه شهرستان شهربابک گفت: برای سرنگونی توطئه های دشمنان باید به ولایت فقیه تولی بجوییم و از معاندان تبری داشته باشیم.

به گزارش تحریریه، امام جمعه شهرستان شهربابک در مراسم گرامیداشت روز 13 آبان ، به مناسبت های این روز همچون تسخیر لانه جاسوسی أمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 43 اشاره کرد و افزود: در ایامی هستیم که آمریکایی ها ضربه شست جانانه ای را از نیروهای انقلابی سپاه دریافت کردند و این روزها هرچه می گذرد قدرت اسلام و مردم و ضعف و زبونی آمریکا بیشتر مشخص می شود.
 

حجت الاسلام علی اصغر انصاری در پاسخ به این مطلب که چرا شعار مرگ بر آمریکا میگوییم در حالیکه عصر گفت و گو و دیپلماسی ست و این شعارها به جز دشمنی و تفرقه دستاوردی ندارد و باید با مذاکره مشکلات را حل کرد، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم.

وی با بیان اینکه اگر وجه حیوانی آدمیزاد رها باشد، به جز خونریزی ثمره ای ندارد، تصریح کرد: مبارزه با استکبار، دشمن و شیطان درونی و بیرونی باید وجود داشته باشد و امروز آمریکا نماد شیطان است.

حجت الاسلام انصاری تأکید کرد: فرزندان و دانش آموزانِ امروز باید  آگاه شوند و در این راه نقش علما، معلمان و اساتید، پدران و مادران پر رنگ است.

وی با اشاره به اینکه دوره مذاکره گذشته تأکید کرد: یکی از عوامل قدرت امام زمان، ترسی است که در دل دشمنان می اندازد و دشمن باید از ما خشونت ببیند.

امام جمعه شهربابک یادآور شد: دشمن امروز می خواهد از راه های مختلف تفکر بزرگانی مثل امیرالمؤمنین (ع)، حسین فهمیده و حاج قاسم سلیمانی را از ما و جوانان ایران بگیرد و ما برای سرنگونی توطئه های دشمنان باید به ولایت فقیه تولی بجوییم و از معاندان تبری داشته باشیم.

۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
کد خبر: 13679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =