ژاپنی ها کرونا را نابود کردند/ در سرزمین آفتاب تابان واکسن زدن تعطیل شد

برخی رسانه های آمریکایی نوشتند ژاپن استفاده از واکسن کرونا را کنار می گذارد و به سمت داروی ایورمکتین می رود که به سرعت به کووید19 پایان می دهد.

به گزارش تحریریه، تارنمای شبکه رادیویی «HalTurnerRadioShow» عنوان داشت: اظهارات بی ربط مداوم درباره کووید 19 در ایالات متحده صرفا و منحصرا به این دلیل وجود دارد که دولت های غربی در استفاده از درمان صحیح شکست خورده اند. آنها زمانی که ژاپن به تازگی در کمتر از یک ماه ثابت کرده است که دارویی به نام «ایورمکتین» می تواند بیماری را از بین ببرد، هنوز از به اصطلاح «واکسن» استفاده می کنند.

حقیقت این است که در ماه سپتامبر، رئیس انجمن پزشکی توکیو به تلویزیون ملی رفت و به پزشکان گفت که استفاده از ایورمکتین را شروع کنند. آنها این کار را انجام دادند. ما اینجا هستیم، کمی بیش از یک ماه بعد و بیماری کووید تقریبا در ژاپن وجود ندارد!

آژانس بهداشت عمومی سوئد هم روز چهارشنبه با اشاره به نگرانی در مورد عوارض جانبی نادر واکسن ها برای قلب، توقف موقت استفاده از واکسن مدرنا برای کووید-19 را در میان جوانان توصیه کرد. این سازمان گفت که این مکث ابتدا باید تا اول دسامبر اجرا شود و توضیح داد که شواهدی از افزایش خطر عوارض جانبی مانند التهاب عضله قلب (میوکاردیت) و التهاب پریکارد (پریکاردیت) دریافت کرده است.

فنلاند، دانمارک و نروژ نیز استفاده از واکسن کووید را کنار گذشته اند. فنلاند نیز پنجشنبه گذشته در زمینه توصیه به عدم استفاده از واکسن کووید19 شرکت مدرنا در گروه‌های سنی جوان‌تر به سوئد، دانمارک و نروژ پیوست. آنها با اشاره به خطرات ناشی از عوارض جانبی قلبی عروقی گفتند که انجم اقدامات پیشگیرانه امری ضروری است.

موسسه بهداشت و رفاه فنلاند پنجشنبه گذشته اعلام کرد که پس از اقدام مشابه چهارشنبه گذشته توسط تنظیم کننده های سوئدی، استفاده از واکسن مدرنا را در میان مردان زیر 30 سال متوقف خواهد کرد. دانمارک چهارشنبه گذشته اعلام کرد که واکسن مدرنا را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه به افراد زیر 18 سال ارائه نخواهد کرد.

نروژ روز چهارشنبه توصیه کرد که به افراد زیر 18 سال نباید واکسن مدرنا تزریق شود، حتی اگر قبلا یک دوز دریافت کرده باشند و توصیه کرد که مردان زیر 30 سال به جای آن، واکسن تولید شده توسط شرکت فایزر را دریافت کنند. مقامات نروژی با استناد به داده های ایالات متحده، کانادا و شمال اروپا گفتند که عوارض کم است و توصیه ها را «اقدامی پیشگیرانه» خواندند.

آژانس دارویی اروپا نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که داده های اولیه جدید از کشورهای شمال اروپا از هشداری که آژانس در ماه جولای داده بود را تایید می کند. هشداری مبنی بر اینکه بیماری های التهابی قلبی به نام میوکاردیت و پریکاردیت می تواند در موارد بسیار نادری به دنبال واکسیناسیون با واکسن های کووید-19 ساخته شده توسط مدنا و فایزر- بایون‌تک رخ دهد.

با این حال، سوپراستار مطلق کنونی در میان کشورهای خارجی که با کووید درگیر هستند، ژاپن است. ژاپن استفاده از واکسن را کنار گذاشته و ایورمکتین را جایگزین آن کرده است. با این اقدام در یک ماه، کووید را در آن کشور از بین برده است!

تا سپتامبر مرگ و میر ناشی از تزریق واکسن کرونا در حال بررسی بود. تقریبا در آن زمان، آمپول ها تحت بررسی قرار گرفتند و مواد مغناطیسی فلزی در آنها یافت شد. مدت کوتاهی پس از آن، وزیر بهداشت ژاپن اعلام کرد که پزشکان می توانند ایورمکتین را تجویز و جایگزین واکسن کووید کنند و یک ماه بعد، مطبوعات غربی از پایان کووید در این کشور شوکه شدند.

این دستاورد کشوری است که هنوز هم حاکمیت قانون دارد و دولت به گزارش های مرگ و واکس های آلوده پاسخ داد و به سمت درمان واقعی حرکت کرد. بنابرین مردم بهبود می یابند و ویروس ناپدید می شود.

اکنون این را با آنچه در ایالات متحده و استرالیا و نیوزلند در حال وقوع است مقایسه کنید. هر سه کشور در برخورد با کووید19 با شکستی ناگوار مواجه هستند و این شکست منجر به از دست دادن آزادی و نابودی تجارت شده است.

بنابراین، اگر دولت شما کاری را که ژاپن انجام داد را انجام ندهد، با وجود اینکه ژاپن بر کووید غلبه کرده است، شما در مورد دولت چه فکری می کنید؟ به این نتیجه می رسید که نظریه پردازان توطئه حق داشتند و دولت به طریقی علیه شما ویروس‌ها را ایجاد می کند.

پایان/

۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴
کد خبر: 13704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 9
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شاهد IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      8 7
      حداقل قبل از درج این خبر و موضوع یه جستجوی ساده در آمار واکسیناسیون در حال انجام روی سایت گوگل می کردید. 2 دقیقه بیشتر زمان نمی برد. اتفاقا ژاپن از نظر درصد واکسیناسیون یکی از کشورهای پیشتاز است. طوری که در کشورهای صنعتی و پیشرفته شاید بعد از چین دومین کشور از نظر درصد واکسیناسیون کامل دو دز باشه. حتی آمار واکسیناسیونشون همین روزها هم در حال افزایش بوده. لطفا اصلاح کنید تا خواننده ها با این آمارها گمراه نشوند. به پاسخگویی در آن دنیا هم بیاندیشید.
    • محسن IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      7 2
      یه زمانی ما میخواستیم بشیم ژاپن اسلامی
    • مجید IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      10 8
      با سلام این خبر تکذیب شده و درست نیست و با توجه به تاکید بر گسترش واکسینایون درکشور این خبر می تواند تاثیر منفی در پذیرش واکسن توسط افراد مردد داشته باشد لذا لطفا خبر را حذف یا تکذیبیه آنرا بگذارید https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/11/05/fact-check-japan-has-not-halted-vaccines-ivermectin/6232580001/
    • Fariba IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      10 9
      خدا رو شکر که به لطف روغن بنفشه و عنبرالنساء، کلا در ایران ریشه کن شده!!!!
    • علی HU ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      7 7
      خحالت بکشید. این حجم از چرندیات شرم آور است.
    • مصطفی قربانی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      3 3
      تلاش شما برای اقناع بیسوادان و کم سوادان به واکسن بیفایدست . زمستان سیاه در راه است برای واکسن زده ها ...
      • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
        1 0
        چرا زمستان سیاه
    • حسین IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      2 0
      برا چندتا کلیک و بازدید حاضرید با جون مردکم بازی کنیددارو شپش سگ ایورمکتین یه قطرش بیفته رو پوست یک هفته ادم تشنج میکنه چه برسه وارد خون بشه مطلبی چرندی که تو سایتتون زدید مربوطه به تئوری توطئه که زمین تخت گرایان میسازنشون این ادعا سرچشمه در مقاله اکتبر 27 ، منتشر شده توسط هال ترنر رادیو نمایش، یک سایت است که ترویج تئوری های توطئه با توجه به PolitiFact است که افشا و خنثی را ترنر.
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      1 0
      وقتی که واکسن چه ایرانی چه خارجی تاثیری نداره و دوباره میگیریم چرا اجبار؟!!! فوق تخصص های ایران درس خوندشم گفتن اثر نداره،چرا کسی گوش نمیده؟!! رییسی میگه اقناع ولی دولتش از اول آذر اجبار کرده این همه تناقضات یعنی چه؟!! من کلا واکسن نمیزنم چون دوساله همه جا رفتم ولی کرونا نگرفتم،نمیزنم چون تناقضات بسیار فاحش توی کلام همین مسولین کرونا هست.