لاوروف: با اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، مسکو پاسخ خواهد داشت

سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت :" اگر تحریم های جدید (از سوی آمریکا علیه روسیه) اعمال شود، قطعا ما واکنش نشان خواهیم داد." به گفته وزیر امور خارجه روسیه ، روش وضع تحریم در نهایت گریبانگیر خود عاملان این طرح ها و اقدامات یکجانبه و غیر قانونی خواهد شد.

به گزارش تحریریه، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت :" اگر تحریم های جدید (از سوی آمریکا علیه روسیه) اعمال شود، قطعا ما واکنش نشان خواهیم داد." به گفته وزیر امور خارجه روسیه ، روش وضع تحریم در نهایت گریبانگیر خود عاملان این طرح ها و اقدامات یکجانبه و غیر قانونی خواهد شد.

پیش از این، کاخ سفید اعلام کرد که در صورت لزوم از اعمال تحریم‌ها علیه روسیه در ارتباط با اوکراین تردیدی نخواهد کرد. جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در خصوص اقدامات احتمالی واشنگتن علیه روسیه در رابطه با اوکراین گفت: "از همان آغاز (کار) دولت فعلی، ما نشان دادیم که آماده استفاده از برخی ابزار اقتصادی و سایر ابزارها در پاسخ به اقدامات مضر روسیه هستیم. وزیر خارجه (بلینکن) امروز به صراحت بیان داشت که در استفاده از این ابزارها تردید نخواهیم داشت، اما این کار را با هماهنگی نزدیک با شرکا و متحدان خود انجام خواهیم داد."

منبع: اسپوتنیک

پایان/

۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
کد خبر: 14569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =