مقایسه تاثیر واکسیناسیون در میزان بستری بیماران

تحقیقات میدانی در یک بیمارستان نشان داد احتمال بستری شدن در بیمارستان افراد واکسینه شده تا ۹ برابر بیشتر از افراد واکسینه نشده است.

به گزارش تحریریه، تارنمای «گلوبال ریسرچ» در گزارشی نوشت شواهدی وجود دارد که نشان می دهند احتمال بستری شدن افراد واکسینه شده در بیمارستان ۹ برابر بیشتر از افراد واکسینه نشده است.

امروزه به دلایلی دریافت داده های مفید و صادقانه از بیمارستان ها کار دشواری است. اما یکی از کارمندان بیمارستان توانست عوامل بیمارستان خود را متقاعد کند تا کاری واقعا غیرمعمول انجام دهد. آنان وضعیت واکسیناسیون هر بیمار بستری شده در بیمارستان را بررسی کردند. بررسی بر اساس این بود که از بیماران پرسیده می شد آیا واکسن را دریافت کرده اند یا خیر.

«دبورا کنراد» دستیار پزشک، بیمارستان خود را متقاعد کرد که وضعیت واکسیناسیون کووید ۱۹ هر بیمار بستری شده در بیمارستان را به دقت پیگیری کند و نتیجه شوکه کننده بوده است.

همانطور که کنراد توضیح داده است، بیمارستان او به جامعه ای خدمات می دهد که در آن کمتر از ۵۰ درصد افراد برای کووید۱۹ واکسینه شده بودند اما با این حال در همان دوره زمانی، تقریبا ۹۰ درصد از افرادی که در بیمارستان او بستری شده بودند، دارای کارت تزریق واکسن هستند که نشان می دهد واکسن را دریافت کرده اند.

این بیماران به دلایل مختلفی از جمله ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و برخی بیماری های دیگر بستری شدند. حتی نگران‌کننده‌ تر این است که بسیاری از این افراد جوان بودند، بسیاری از آنها با عوارض غیرمعمول یا غیرمنتظره تهدیدکننده سلامتی مواجه و بسیاری نیز ماه ‌ها پس از واکسیناسیون بستری شدند.

همان طور که ممکن است انتظار داشته باشید، بیمارستان به دبورا کنراد به خاطر شجاعت و تلاش او برای افشای حقیقت با ارایه حکم اخراج پاداش داد.

https://cdn.substack.com/image/fetch/w_1456,c_limit,f_auto,q_auto:good,fl_progressive:steep/https%3A%2F%2Fbucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F78e63643-f4d3-4352-b067-e255730ac1ec_579x535.png

پیام واضح است: اگر حقیقت را بگویید، بهای آن را خواهید پرداخت. ضروری است که اطلاعاتی که با روایت های مسئولان مطابقت ندارند، سرکوب شوند.

با این حال، مهم است که به سرعت نتیجه گیری در این زمینه نداشته باشیم. بخش قابل توجهی از این آمار به دست آمده می تواند به دلیل این باشد که تعداد بیشتری از افراد واکسینه شده در میان سالمندان هستند.

پایان/

۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 14645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =