آینده ای با سیستم های ابری چندگانه

تارنمای شبکه خبری «سی ان بی سی» عنوان داشت قطع شدن برق و مشکلات شبکه شرکت آمازون و از طرفی عرضه اولیه سهام سیستم پردازش ابری شرکت «هشی کورپ» نشانگر آینده ای با سیستم های پردازش ابری چندگانه است.

به گزارش تحریریه، تارنمای شبکه خبری «سی ان بی سی» عنوان داشت قطع شدن برق و مشکلات شبکه شرکت آمازون و از طرفی عرضه اولیه سهام سیستم پردازش ابری شرکت «هشی کورپ» نشانگر آینده ای با سیستم های پردازش ابری چندگانه است. هنگامی که خدمات وب آمازون، بزرگترین ارائه ‌دهنده زیرساخت‌ های رایانش ابری، در روز سه ‌شنبه دچار قطعی چند ساعته شد، دیزنی پلاس، نتفلیکس، رابین‌هود، روکو و بسیاری از وب‌سایت ‌ها و برنامه‌ های محبوب دیگر با اختلالات بزرگی مواجه شدند.

این حادثه به سرعت بحثی را در مورد اینکه چگونه سازمان‌ها می‌ توانند تاثیر قطع برق را در دوره ‌ای که داده‌ها و خدمات به طور فزاینده ‌ای به مراکز داده ابری وابسته هستند، به حداقل برسانند، برانگیخت. دو روز پس از این رخداد، شرکت هشی کورپ در نزدک عمومی شد. این نرم افزار به مهندسان کمک می کند تا منابع را در چندین ابر تنظیم کنند که اغلب ترکیبی از زیرساخت‌ های رایانش ابری آمازون، مایکروسافت و گوگل، سه رهبر بازار ایالات متحده است.

پایان/

۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد خبر: 14973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =