ایران به تهدیدات رژیم صهیونیستی پاسخ داد

جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تهدیدهای نظامی رژیم صهیونیستی نقشه مراکز و اهداف مهم در اراضی اشغالی را منتشر کرد.

به گزارش تحریریه، جمهوری اسلامی ایران همیشه نشان داده است که در مقابل تهدید یا گزاف گویی ها سیاست سکوت را در پیش می گیردو در زمان مناسب به صورت عملی و حقیقی اهداف و چشم انداز خود را به نمایش می گذارد.

سران رژیم صهیونیستی از چند هفته قبل با ادبیات تهدیدآمیز از آماده شدن خود برای حمله هوایی به ایران خبر دادند و حتی انجام رزمایش تجاوز به تاسیسات هسته ای کشورمان را رسانه ای کردند. تل آویو حتی از آماده کردن برنامه زمانی و عملیات نظامی خود سخن گفته و تلاش کرده است تا کاخ سفید را با خود همراستا کند اما گویا دولت بایدن به نخست وزیر رژیم صهیونیستی روی خوش نشان نداده است.

اکنون به نظر می رسد جمهوری اسلامی ایران تنها با یک تصویر به همه این سخنان پاسخ داده و به نوعی حساب کار برای اسرائیل روشن شده است.

روزنامه صهیونیستی «The Times of Israel» اذعان کرد که ایران هم در واکنش به تحولات اخیر، اسرائیل را تهدید کرد.

خبرگزارشی روسی «راشاتودی» نیز نوشت که در جواب همه لفاظی های سران اسرائیل، ایران نقشه ای از اراضی اشغالی را به نمایش گذاشت که در آن مهمترین اهداف برای حملات موشکی نشانه گذاری شده بودند.

به نظر می رسد که پیام ایران به خوبی دریافت شد زیرا تاکید شده است که «ایران تصمیم گرفته است تهدیدات سنتی خود علیه اسرائیل را به صورت عینی در قالب یک تصویر نشان دهد و نقشه ای از اسرائیل را منتشر کرد که در آن اهداف احتمالی متعددی که تهران می تواند در پاسخ به تجاوزات دشمن خود هدف قرار دهد، مشخص کرده است.»

این گزارش عنوان داشت پیام ایران از طریق مقاله ای با عنوان جذاب «فقط یک حرکت اشتباه!» در روز سه شنبه در روزنامه دولتی انگلیسی زبان «تهران تایمز» انتشار یافت.

در این مقاله تصریح شده گویا رژیم صهیونیستی فراموش کرده است که توانایی ضربه زدن ایران بسیار فراتر از تصور تل آویو است. اسرائیل باید از تاریخ و توانایی موشکی ایران درس گرفته باشد.

 سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز تاکید کرد که حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی در غرب عراق در ژانویه 2020 و سرنگونی پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک بر فراز تنگه هرمز در ژوئن 2019 توانایی های تهران را ثابت کرده است.

پایان/

۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
کد خبر: 15088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      0 3
      ahsant