افزایش سه درصدی حقوق کارمندان دولت ظلم است!

نماینده مردم نیشابور با اشاره به افزایش ۳ درصدی حقوق کارکنان دولت با تورم ۴۰ درصد و به ویژه بعد از حذف ارز ترجیحی ظلم است.

به گزارش تحریریه، احسان ارکانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 22 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: عدم رعایت قانون در انتصابات توسط استاندار خراسان رضوی به ویژه معاونت عمرانی و تأکید استاندار بر اخذ جمعیت یاران در شهرستان‌ها برای انتصاب فرمانداران مصداق بارز دخالت در انتصابات است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت و درمان افزود: جذب و استخدام نیروهای طرحی علوم پزشکی نیشابور و فوق‌العاده ویژه کادر درمان را درخواست دارم. همچنین از وزارت کشور درخواست ارتقاء بخش‌های این حوزه انتخابیه به شهرستان و ایجاد استان خراسان مرکزی با مرکزیت نیشابور را تقاضا دارم.

وی در ادامه یادآور شد: حقوق کارکنان دولت صرفاً 3 درصد به اضافه 530 هزار تومان در سال آینده افزایش می‌یابد که این ظلم به کارمندان دولت با تورم 40 درصدی و به ویژه بعد از حذف ارز ترجیحی است.

ارکانی ادامه داد: از سوی دیگر تصویب فوق‌العاده خاص کارکنان قضائیه را طبق ماده 130 و توجه به میراث فرهنگی نیشابور را از وزیر گردشگری تقاضا دارم.

منبع: خانه ملت

پایان/

۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 15831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیپ IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      1 1
      خدایا گواه باش از این ظلمی که به قشرکلرمند می شود
      • alireza IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
        0 0
        و مالیاتهایی که فقط کارمند بیچاره میده و در سه سال گدشته هر سال بیشتر و بیشتر شده/با تورم 100 درصدی بازار اضافه حقوق 5 درصد جالبه
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      0 1
      ماهم میدانیم ظلم است ولی وقتی گوشی برای شنیدن حرف حق ما قشر متوسط که چهارساله به فقیر جامعه تبدیل شدیم نیست همان هعی تبلیغ نکنید بهتره رییسی اعمال میکند حرف خودشه اما سوالم اینجاست پراید توی بازار ۱۰۵ بود پنج ماه پیش الان ۱۸۰ دلار ۲۱ بود الان ۲۸ برنج ۳۰ بود الان ۷۰ و خوراکی ها رشد ۸۰ درصدی داشتند تنها چیزی که رییس جمهور عزیزمان ارزان کرد تورم زیر پنج درصدی ( ۳ درصد افزایش برای کارمندان ) منظورش بود نه تورم کشوری اشتباه نکنید ☺ ، وعده ارزانی خودرو که دوماه نیست ۵۰ میلیون کارخانه گرانتر کرد همان رونق صنعت خودرو بود که پولش رو امثال ما ۳ درصدی ها با هزار تا وام میدیم ☺ رونق معیشیت مردم همان حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ و گران شدن زود هنگام دارو در داروخانه ها منظورشون بود آقای سید ابراهیم قربان جدشان همه وعده ها رو تو این بازه کم البته برعکس عمل کردند بزودی شاهد رشد پایه پولی باشید که از جیب ما کارمندا برای عموم مردم حاصل میشه و مردم ( کاسبان ، املاکیان و فروشگاه و میوه فروشی ها وپزشکان و...) ارزش پولیشون بالاتر خواهد رفت ( گرانتر ویزیت میکنند یا میفروشند ) و کارمند با رشد سه درصدی باگشنگی میخوابد
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      0 1
      خر دولت بگیم بهتره چون ما خریم واسه این نظام خدمت میکنیم که زیر قانون ( افزایش حقوق طبق تورم میزنه ) اما زیر قانون گرانی روزانه اجناس نمیزنه و روز بروز قیمت ها رو جالب تر و عجیب تر میکنه