تزریق واکسن مساوی است با خودکشی

دادگاهی در فرانسه مرگ براثر تزریق واکسن را معادل خودکشی دانست و شرکت بیمه را از پرداخت خسارت بیمه عمر منع کرد.

به گزارش تحریریه، تارنمای «دایانا وست» در مطلبی مدعی شد طبق برخی خبرها دادگاه های فرانسه مرگ پس از واکسیناسیون را خودکشی تلقی می کنند.

این موضوع از طرف روزنامه اسپانیاییNoticiero Universal گزارش و در آن ادعا شده است یک دادگاه فرانسه در حکمی به شرکت بیمه مرگ پس از واکسیناسیون آزمایشی را همچون خودکشی تلقی کرده است.

طبق ترجمه متن خبر در گوگل ترنسلیت آمده است که «دادگاه فرانسه یک شرکت بیمه را از پوشش بیمه مرگ یک فرد واکسینه شده به دلیل خودکشی که محصول تزریق آزمایشی واکسن تشخیص داده است، معاف می کند».

براساس گزارش، یک شهروند وفرانسوی دو هفته پس از دریافت واکسن درگذشت اما بیمه عمر مرگ وی را پوشش نداد زیرا وی داوطلبانه یک داروی آزمایشی را به خود تزریق کرده بود یعنی دارویی که به درستی آزمایش آن تکمیل نشده بود. دادگاه فرانسه رسیدگی به پرونده اعتراضی بیمه گر را پذیرفت و در نهایت آن را یک مرگ داوطلبانه تشخیص داد که تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد زیرا از نظر قانونی به آن عنوان خودکشی داده می شود.

اعتراض خانواده بیمه شده رای دادگاه را تغییر نداد زیرا از نظر قانونی و به صورت اشکار پرونده خودکشی اعلام شد و در نهایت رای به وسیله خاواده وی مستند و منصفانه اعلام شد. علت آن بود که مشتری بیمه اطلاعات کافی از تزریق داشت و داوطلبانه خطر مرگ بدون اجبار را پذیرفته بود.

این سابقه ای خطرناک است زیرا براساس آن مرگ پس از واکسیناسیون از سوی دادگاه های فرانسه خودکشی تلقی می شود. حال بیمه ها نگران شده اند زیرا برخی از بیمه شده ها از پرداخت اقساط بیمه عمر خود سر باز می زنند چون اعتقاد دارند تزریق واکسن موجب ابطال قرارداد آن ها شده است.

این تصمیم قضایی پس از اقامه دعوی (استناد به قانون ۲۱۰/۹۲) جهت اخذ غرامت و خسارت پس از فوت با واکسیناسیون، صورت گرفت و موضوع پس از کالبد شکافی تایید شده است. یک منبع آگاه توضیح داد که این درخواست پذیرفته نشد زیرا واکسیناسیون اجباری نبوده است.

طبق گزارش دایانا وست، رقابت برای تحمیل پاسپورت سلامت از سوی دولت ها ادامه دارد اما همزمان دولت‌ها قراردادهای محرمانه‌ای را با آزمایشگاه‌ها امضا کرده‌ و از آن ها خواسته‌اند در صورت بروز عوارض نامطلوب مسئولیتی را بر عهده نگیرند. بنابراین، دولت ها در مقابل مردم سیاه نمایی می کنند تا از بار مسئولیت خود فرار کنند».

دایانا وست یک مقاله نویس و روزنامه نگار محافظه کار آمریکایی است که نوشته های وی در بیش از ۱۰۰ روزنامه و سایت در آمریکا و جهان منتشر می شود. وی منتقد جدی سیاست های آمریکا است و تاکنون چندین کتاب در این زمینه نوشته است. 

پایان/ 

https://dianawest.net/Home/tabid/۳۶/EntryId/۴۴۱۵/Report-Consequently-death-after-vaccination-is-considered-suicide-by-the-French-courts.aspx

۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 16374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =