نارضایتی مردم از کیفیت نان

فرماندار شهربابک با بیان اینکه کیفیت نان در برخی از نانوایی های شهرستان بسیار مشکل دارد و مردم از این وضعیت ناراضی هستند، گفت: به احترام مردم کیفیت نان را باید بالا ببرید در غیر این صورت به طور جد با متخلفان برخورد می شود و با هیچ کس مماشات نمیکنم.

به گزارش تحریریه، فرماندار شهربابک در جلسه شورای آرد و نان با اشاره به اهمیت ارتقا کیفی نان در شهرستان گفت: در شهربابک ۱۰۰ تن آرد اضافه تر از سهمیه شهرستان به صورت آزاد وارد می شود.

قاسم شمسی با بیان اینکه نظافت، بهداشت و وضعیت ظاهری در نانوایی ها جزو اولویت ماست، افزود: ما وظیفه داریم نانوایان را برای ارتقا کیفیت نان توانمند کنیم.

 شمسی ضمن گلایه از اینکه چرا نان در نانوایی ها به تعداد مناسب نیست، افزود: فروش نان در مغازه ها تخلف است که  این امر تاکنون نادیده گرفته شده است که باید به طور جدی اصلاح گردد.

وی  گفت: کیفیت نان در برخی از نانوایی های شهرستان بسیار مشکل دارد و مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

فرماندار شهربابک اظهار داشت: ۲۰ تن آرد به افراد بی بضاعت برای فعالیت در عرصه مشاغل خانگی نظیر رشته بری توزیع می شود.

وی مردم را خط قرمز خود دانست و بیان داشت: بنده از اتحادیه نانوایان گلایه دارم این اتحادیه وظیفه بازرسی و پاسخگویی به مردم را دارد.

شمسی در پایان تاکید کرد: به احترام مردم کیفیت نان را باید بالا ببرید در غیر این صورت به طور جد با متخلفان برخورد می شود و با هیچ کس مماشات نمیکنم.

پایان/

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 16432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =