سه دوز فایزر هم بی‌فایده است

وضعیت کنونی بیمارستان ها در اراضی اشغالی نشان می دهند ۸۰ درصد موارد جدی ابتلا به کووید به طور کامل واکسینه شده اند و در عمل حتی واکسن فایزر هم بی فایده بوده است.

به گزارش تحریریه، دولت هایی که واکسیناسیون بیش از 90 درصدی آن هم با محصولات شرکت فایزر را برای شهروندانشان انجام دادند اکنون با این چالش جدی روبرو شده اند؛  ۸۰ درصد موارد جدی ابتلا به کووید به طور کامل واکسینه شده اند و در عمل واکسن نشان داده است که تاثیری ندارد.

تارنمای «Israel National News» نوشت: برخی فکر می کنند بیمارستان های اسرائیل واقعاً مملو از بیماران کووید واکسینه نشده هستند؟ اما به گفته پروفسور یاکوف جریس، مدیر بخش کروناویروس بیمارستان ایچیلوف، وضعیت کاملا برعکس است.

جریس به کانال ۱۳ اخبار گفت: در حال حاضر، بیشتر موارد شدید ابتلا واکسینه شده اند. آنها حداقل سه تزریق داشتند. بین هفتاد تا هشتاد درصد موارد جدی ابتلا به بیماری واکسینه شده اند. بنابراین، واکسن تزریق هیچ اهمیت و تاثیری در مورد بیماری شدید ندارد.

وی افزود: تنها بیست تا بیست و پنج درصد از بیمارانی که به شدت با بیماری درگیر می شوند، واکسینه نشده اند.

این پزشک در زمینه در زمینه نوع تعریف از یک بیمار جدی هم عنوان داشت که این امر برای پزشکان و سیستم درمانی مشکل‌ساز است. به عنوان مثال، یک مبتلا به بیماری مزمن ریوی همیشه سطح اکسیژن پایینی دارد و شرایط آن سخت است. اگر نتیجه آزمایش کروناویروس وی مثبت باشد وی از نظر فنی یک «بیمار جدی کروناویروس» تعریف می شود؛ اما این دقیق نیست. این بیمار فقط در شرایط سختی قرار دارد، زیرا او یک بیماری زمینه‌ای جدی دارد.

پایان/

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 16517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      0 1
      پس در اصل واکسن نزنیم دیگه؟! پس چرا مردمو وادار میکنید واکسن بزنن؟؟
    • رضایی IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      1 0
      ...در کجا گفته شده واکسن زده ها مبتلا نمیشن؟!! واکسن برای جلوگیری از مرگ و میره نه ابتلا