امتیاز ویژه کشور عربی به سرمایه‌گذاران ایرانی

وزیر تجارت سلطنت عمان از اعطای امتیازهایی از جمله فعالیت سرمایه‌گذاران ایرانی با مالکیت ۱۰۰ درصد بدون حضور کفیل عمانی و ارائه اقامت طولانی‌مدت به تجار ایرانی خبر داد.

به گزارش تحریریه، قیس الیوسف وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری سلطنت عمان با اشاره به تسهیلات دولت عمان برای سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور، بیان کرد: فعالیت سرمایه‌گذاران ایرانی با مالکیت ۱۰۰ درصد، بدون حضور کفیل عمانی و ارائه اقامت طولانی‌مدت از تسهیلاتی است که برای سرمایه‌گذاری در کشور ما برقرار شده است.

قیس الیوسف با اشاره به اعمال مشوق‌هایی برای بهبود وضعیت کسب‌وکارهای عمان پس از کرونا تصریح کرد: کاهش مالیات‌ها و هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت برای تجارت و تسهیلات لازم برای تملک اراضی مورد نیاز فعالان اقتصادی در این راستا بوده است.

وی در ادامه سخنان خود علاقه‌مندی کشورش را برای ارتقای مناسبات تجاری با ایران اعلام کرد و افزود: در راستای سند چشم‌انداز ۲۰۴۰ کشور عمان بخش‌ها و ظرفیت‌های مختلف کشور عمان برای سرمایه‌گذاری مشترک دیده شده است. صنعت، معدن، گردشگری، شیلات، امنیت غذایی، لجستیک و خدمات و... اولویت‌های کشور ما هستند.

پایان/

۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 16637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =