همایش بم خودرو با هدف عیب یابی و ارتقا

همایش شرکت بم خودرو با هدف عیب یابی و ارتقا با حضور مدیرعامل، مدیران و سایر کارکنان برگزار شد.

به گزارش تحریریه، همایش کارشناسان فنی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با حضور دکتر تکیزاده مدیرعامل و سایر مدیران، کارشناسان و کارکنان برگزار شد. 

در این همایش که با هدف ارتقا جایگاه فنی نمایندگی ها، الگوگیری از نمونه های موفق جهانی مانند تویوتا و رفع ایرادهای موجود برگزار می شد، مدیران و کارشناسان شرکت نکات مهمی را بیان کردند و به محورهای اشتراک گذاری عیوب جدید به همراه ارائه راهکارها و بررسی کیفی محصولات کرمان موتور در عملکرد و ارائه گزارشات کارشناسان فنی پرداخته شد.

همچنین با توجه به تولید محصولات جدید و نیاز به آموزش در این سمینار بصورت کامل محصولات جدید k7 و T8 از نظر کلیه سیستم ها جدید، نحوه عملکرد و تشریح کامل مباحث تعمیر و نگهدار، سرویس ها ادواری، آپشن ها، موتور، گیربکس، سیستم ها الکتریکی، سیستم ترمز، تعلیق، فرمان و... ارائه گردید.

بهره گیری از تجربیات خودروسازی تویوتا در کرمان موتور

در چهارمین دوره آموزش مدیریت ناب تویوتا ژاپن اختصاصی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو سعی شد تا از تجربه تویوتا در مدیریت 15 سال اخیر آن در بحرانها استفاده شود. اینکه چطور تویوتا توانست از سه بحران بزرگ سال ها 2008 تا 2011 جان سالم بدر ببرد. فقط یکی از این بحران ها، رکود بزرگ سال 2008، شرکتهای فورد و جنرال موتورز را ورشکست کرد و جنرال موتورز بعد از 75سال یکه تازی در دنیا جایگاهش را به تویوتا واگذار کرد و اینکه سایر غول ها بزرگ خودروساز مانند فورد و جنرال موتورز در آن هنگام فقط با کمک های دولتی توانستند از ورشکستگی نجات پیدا کنند در حالی که تویوتا حتی یک سنت هم از جایی کمک مالی دریافت نکرد.

بهبود فرآیندهای تعمیرگاه های مرکزی

در این راستا کارگروهی متشکل از روسای تعمیرگاهها، سرپرستان سالن تعمیرات، پذیرش و ترخیص ایجاد و نظیرات مشتریان جزء به جزء در جلسات هفتگی فالوآپ پایش می گردد. ضمن بررسی نظرات مشتریان ناراضی از خدمات دریافتی، عوامل نارضایتی، بر اساس حوزه فعالیت دسته بند و اقدام اصلاحی مناسب برای بهبود آن تعریف و اجرا آن در دستور کار تعمیرگاه ها قرار می گیرد. پایش اثربخشی اقدامات تعریف شده بصورت مستمر صورت گرفته و نتایج آن به حوزه ها مرتبط منعکس می شود تا مشتریان کرمان موتور هر چه بیشتر و بهتر از خدمات پس فروش بهره مند شوند.

 طرح نوروزی 1401 امداد خودرو کرمان موتور 

برنامه ریزی جهت تعیین پایگاه های امدادی، رزرو محل اسکان، ارسال البسه امداد، صدور مجدد سیم کارت های سازمانی، کارت شناسایی، دوره های آموزشی محصولات جدید و... از مهمترین اقدامات واحد امداد خودرو جهت آماده سازی برای ارائه خدمات در طرح نوروز 1401 است.

لازم بر توضیح است که برنامه ریزی های اولیه جهت ارائه خدمات سرویس در محل بر مشتریان طرح ایام نوروز نیز در دست اقدام می باشد. کرمان موتور امیدوار است اقدامات صورت گرفته موجب ارتقا کیفیت امداد رسانی و رضایت امدادخواهان به ویژه در امدادهای جاده ای گردد.

پایان/
 

۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 16997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =