آغاز تولید خودروی ملی ترکیه

"توگ" خودروی داخلی و ملی ترکیه تا پایان سال تولید خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش تحریریه، به نقل از تی‌آرتی، اخیراً ویدئوهای آزمایش های انجام شده بر روی این خودرو در سرمای منفی 40 درجه، برف سنگین و شرایط یخبندان در شبکه های اجتماعی نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

محمت فاتیح کاجئر معاون وزیر صنعت و فناوری، در مورد پیامی که در این خصوص در سایتهای اجتماعی به اشتراک گذاشته بود، توضیحاتی به رسانه ها ارائه کرد.

وی گفت: "هم اکنون پروژه خودروی ترکیه که با هیجان و از نزدیک دنبال می شود و ملتمان مشتاقانه در انتظار آن هستند، در تمرکز ما است. تا پایان سال، تولید خودروی TOGG ترکیه آغاز خواهد شد."

اخیراً ویدئوهای آزمایش های انجام شده بر روی این خودرو در سرمای منفی 40 درجه، برف سنگین و شرایط یخبندان در شبکه های اجتماعی نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده است. TOGG در تمام این آزمایش ها بسیار موفق بوده است.

پایان/
 

۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 17673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 14
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • محمد نور کجوری IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      7 46
      نظرت چیه واسه ترکیه خوبه واسه مابد؟ فکر کنم ته دلت میخندی و میگی بابا بزار واردات ازاد بشه اربابانم سود کلانشان را ببرند هر نمایشی اجرا بشه مهم نیست.خدا وند مارا از شر بیگانگان و ضد انقلاب و ضد ایرانانیان در امان دارد .
      • samad IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
        29 2
        من افتخار می کنم که ترک هستم. وپیشرفت ترکیه افتخار من است.
    • خلیل IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      66 5
      حدود بیست سال پیش ترکیه از صندوق جهانی یک وام بیست میلیاردی برداشت و نیجه ان اینیه که داریم میبینیم .درست تو همون سالها کشور ما یک صندوقی داشت به نام صندوق زخیره ارزی که دقیق یادم هست نزدیک به صدوسی میایارد دلار پول نقد توش خوابیده بود .یه طوری بود که مثلا برای پر کردن چاله چوله های جاده دو یا سه میایارد ازش برداشت میشد .صندوق ما خالی شد بدون اینکه کوچکترین بهره ای از ان حاصل شود .ولی بیست میلیارد ترکیه این کشورو قاطی بیست کشور اقتصادی حهان کرد .ترکیه با اون پول کشوری از نو ساخت طوری که الان بالای بیست میلیون گردشگر داره .ترکیه در ساخت هواپیمای اف سیو‌پنج مشارکت داره .ترکیه کارخانه هایی داره که تولیداتش کل اروپا رو تغذیه میکنه .ترکیه سیستم تولید کشاورزیشو طوری پیش برده که کشوری چون روسیه رو تغذیه میکنه .ترکیه بیرقدار داره که معادله جنگو تغییر میده .ترکیه چراغ خاموش داره ماهواره و ماهواره بر درست میکنه .ترکیه در چندین کشور حضور نظامی داره ،تا شاخ افریقا ،ماهم خوبیم .ماهم پشرفت کردیم ولی به چه قیمتی با چه پولی و چه مقدار..
      • بابک IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
        13 2
        بله داداش مملکت داری کارهربی عرضه ای نیس
      • سجاد IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
        0 1
        در جواب دوستاتی که اه و ناله کردن خدمتتوک عرض کنم که: ترکیه بدون هیچگونه تحریمی تورمش از ایران بیشتر شده!! صف هاییی که روزی در ایران میدیدم حالا داریم به لطف اقصاد ترک محور در ترویه میبینیم! ترکیه جزو کشور های منفور اروپا است ترکیه ۶۵ درصد غلاتش رو از روسیه وارد میکنه و نه برعکس. ترکیه خیلی وقته ته از پروژه اف ۳۵ کنار گزاشته شده! لطفا کمتر توهم بزنید! کمی از رسانه ها ی پانترک فاصله بگیرید . به لطف گردشگران و تاجران ایرانی اقتصاد گردشگری ترکیه رونق پیدا کرده! حالا با این اوصاف ایرانی که کل دنیا تحریمش کرده مقایسه کنید! حالا اگر ۱۰ درصد تحریم های ایران رو ترکیه داشت، تا الان ده بار ترکیه فروپاشیده بود! پاینده با ایران🌹🌹
    • پیمان ایرانی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      41 5
      ارباب خودت کیه که با رفاه مردم الاخصوص واردات خودرو و پیشرفت کشور همسایه ناراحت میشی ننگ بر امثال تو باد
    • ایوب US ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      46 6
      تا روزی که در ایران عدالت به تمام معنی اجرا نشود و همه مردم از نعمات مادی و معنوی برخوردار نشوند خوشبختی برای هیچ کس امکانپذیر نخواهد شد چون اگر من ترک ویا کرد ویا عرب ویا سایر در جنگ علیه دشمندر صف اول هستیم در هر فداکاری در صف اول هستیم ولی متاسفانه در کار در آمد ومخصوصا در خواندن و نوشتن که طلب میکنیم به ما ترکها میکویند پانترک به کردها میکویند پان کرد پس این نشد عدالت . مخصوصا ما ترکها سوپاب اطمینان این کشور شده ایم روزی که دشمن قراره بیاد مملکت احساس خطر میکند مسئولین سروع به تعریف کردن میکنند .ووقتی که خطر رفع می‌شود دیگر همه وعده وعیدها فراموش میشود واین بزرگترین ظلم است و دیگر ترکها به هیچ کس اعتماد نمی‌کنند خوشبختی محال است به سراغ ایرانیان بیاید تا زمانیکه دولت از ترکها اوزر خواهی کند وحق حقوق فرهنگی هنری انسانی اقوام را تامین کند
      • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
        2 0
        ارباب شمایی که هرچی هم می‌برین جیب پر نمیشه وتمومی هم نداره
    • ناشناس IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      8 8
      قدیمی گفت عرب رو سیرش کن عجم رو گشنه ایرانی تا مومقعی ک گشنه هست بهت وفا دار میمونه سیرش شد بهت پشت می‌کنه و... خلاصه ایرانی تو رنج بیشتر وفا دار هست و این وفا داری میشه با تکه نانی و با شکم خالی با اعتقادات خرید
    • محسن IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      13 2
      این فقط یکی از چندین مگا پروژه هایی است که در ترکیه اجرا شده در 2025 ترکیه چهارمین کشور صنعتی جهان خواهد شد به لطف ذکاوت و هوشیاری مسئولان ترکیه
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      17 4
      یاشاسین تورک
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      8 1
      داشتن دولتمردان به واقع سیاستمدار و اقتصاددان ترکیه را به قله های موفقیت دررفاه ، عضویت در گروه ۲۰, اعتبار بین المللی و...می رساند آنوقت این هم میشود حال پرواز این سرزمین.
    • بهمن IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      3 0
      چه بگویم که نا گفتم بهتر است
    • خزر IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      2 0
      ♥️🇹🇷🇦🇿♥️