تا میرسلیم ساختار حقوقی کشور را برهم نزده است مجلس مصوبه را از مجمع بازپس بگیرد

تا مصطفی میرسلیم ساختار حقوقی کشور را برهم نزده مجلس مصوبه را از مجمع بازپس بگیرد و از اعتبار خود دفاع کند.

به گزارش تحریریه، تا مصطفی میرسلیم عضو همزمان مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مجلس شورای اسلامی، عضو عیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام، عضو هیات مدیره چند شرکت خودرویی و ... ساختار حقوقی کشور را برهم نزده است، مجلس شورای اسلامی مصوبه واردات خودرو  را از مجمع تشخیص بازپس بگیرد و از اعتبار رسمی و قانونی خود دفاع کند. 

درحالیکه واردات خودرو طبق لایحه بودجه 1401 کل کشور که به تصویب شورای نگهبان قانون اساسی نیز رسیده است آزاد شده، اما اصرار مجلس بر واردات مشروط و محدود خودرو در مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنان در حال بررسی است. ظاهرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی مانند لایحه تثبیت ساعت رسمی کشور فراموش کرده اند آنرا پیگیری کرده و از مجمع بازپس بگیرند و همچنان در حال بررسی است!

این فراموشی! باعث شده است سید مصطفی میرسلیم عضو همزمان مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مجلس شورای اسلامی، عضو عیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام، عضو هیات مدیره چند شرکت خودرویی و ... از فرصت کرده و اعلام کند مجمع تشخیص با این طرح مخالف است و اجازه واردات نخواهد داد!

نباید ساختار حقوقی کشور به حال و روزی گرفتار شود که رسانه های غیرتخصصی(حقوقی) متوجه ایرادهای آشکار شوند و تذکر دهند که وقتی طرح به دنبال ورود گلایه آمیز و بی سابقه رهبر معظم انقلاب نهایی شده و واردات خودرو آزاد شده است، ادامه بررسی آن در مجمع تشخیص بلاوجه است و باید هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخواست رسمی داده و طرح را بازپس بگیرد.

تا اعتبار ساختارهای حقوقی کشور بیش از این آسیب ندیده است، از اعتبار خودتان دفاع کنید!

پایان

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 17753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • سید مهدی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      3 0
      این که مجلس طرح را از مجمع پس بگیرد سر جاش ولی واجب است که دست‌های اختاپوس هایی که در همه جا ریشه دوانده اند کوتاه شود. این نماینده با این همه مسئولیتی که دارد چطور به وکلای خود که مردم تهران هستند زمان می‌دهد
    • ش . ن IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      0 0
      بابا جمعش کنین این کله تاس همه چی رو خراب میکنه... این دیگه چه موجودیه؟؟؟ این اگه تا حالا یک قطعه از خودرو رو میتونست بسازه الان بدتر پدر این ملت و در می آورد... این الان دیگه هیچ چی تو اون کله تاسش نیست میخاد از این به بعد چه گلی به سر این ملت فلک زده بزنه...؟؟؟!!!