۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
قاچاق انسان و شکار کودک در دیزنی لند

چند کارمند شرکت دیزنی در میان دستگیر شدگان متهم به قاچاق انسان و شکار کودک قرار دارند.

به گزارش تحریریه، نشریه «نیویورک پست» نوشت، کارآگاهان در شهرستان پولک فلوریدا ده ها نفر را در جریان یک عملیات متمرکز در زمینه مبارزه با قاچاق انسان، فحشا و شکار کودکان دستگیر شدند. در میان این افراد بازداشت شده ۴ نفر از کارکنان شرکت دیزنی که به خاطر ساخت فیلم و انیمیشن های کودکان معروف است، نیز قرار دارند.

کارآگاهان مخفی به صورت آنلاین با مظنونان ارتباط برقرار کردند و ترتیب ملاقات در محلی را دادند که پس از ورود آنها دستگیر شدند.

«خاویر جکسون» ۲۷ ساله، به عنوان نجات غریق در استراحتگاه پلینزی برای والت دیزنی کار می کرد. وی عکس ها و پیام های نامناسبی از خودش برای کارآگاه مخفی ارسال و وانمود می کرد دختری ۱۴ ساله است. او به سه فقره انتقال مطالب نامناسب به یک خردسال و یک مورد ارتباط غیرقانونی متهم شد.

سه نفر دیگر هم گفته می‌شود تلاش می‌کردند از یک زن ۲۴ سوءاستفاده کنند. این زن به مدت چهار سال در رستورانی در Tomorrowland والت دیزنی ورلد کار می‌کرد. «شوبهام مالاوه» ۲۷ ساله با تابعیت هندی به عنوان توسعه دهنده نرم افزار برای دیزنی کار می کرد؛ وی به همراه «رالف لیز» ۴۵ ساله، که نزدیک به چهار سال دربخش IT شرکت دیزنی کار کرد از دیگر مظنونان این پرونده و مرتبط با دیزنی هستند.

پلیس در یک کنفرانس خبری فاش کرد که افرادی که مشغول قاچاق انسان و شکار کودکان بودند در این عملیات شناسایی و بازداشت شدند. پلیس تاکید کرد: جایی که فحشا وجود دارد، استثمار، بیماری، نابسامانی و خانواده های از هم پاشیده هم وجود دارند.

پایان/

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
کد خبر: 18197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =