حق با ترامپ بود، ابرهای تیره بالای سر بایدن و دمکرات ها

شواهد اخیر منتشر شده درباره ارتباط پسر جو بایدن با فرقه های مخفی نشان می دهد که حق با دونالد ترامپ بوده است.

به گزارش تحریریه، شواهد اخیر منتشر شده درباره ارتباط پسر جو بایدن با فرقه های مخفی نشان می دهد که حق با دونالد ترامپ بوده است و ایمپیچمنت رئیس جمهور سابق آمریکا بدون توجه به شواهد میدانی اجرا شد. 

دونالد ترامپ از سفیر آمریکا درخواست کرده بود تا شواهدی درباره فعالیت های پسر جو بایدن در اوکراین به وی تحویل دهد که از طرف کنگره به سواستفاده از قدرت تعبیر شد و به ایمپیچمنت ترامپ انجامید که در نهایت باعث عزل وی نشد.

رئیس جمهور سابق آمریکا دست از تلاش برای محکومیت بایدن برنداشته و در این راستا، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: دونالد ترامپ ریس جمهوری سابق آمریکا که در اقامتگاه خود در «مار او لوگا» (Mar O Lago) فلوریدا با شبکه خبری «جاست دِنیوز» (JustTheNews)  مصاحبه کرد، از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه درخواست کرده است تا هرگونه اطلاعات مخربی در مورد خانواده جو بایدن را که می داند افشا کند.

هانتر بایدن با شواهد منتشره؛ متهم به ارتباط با گروههای جنایتکار، قاچاق اعضا انسان، تجاوز به کودکان خردسال، تجارت مواد مخدر، مافیای مالی و پولشویی و اقدامات جنایتکارانه است و در صورتی که ولادیمیر پوتین اسناد خود را افشاد کند، شرایط برای بایدن و دمکرات ها بسیار دشوار خواهد شد. 

پایان/

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 17821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • KURD IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
      0 0
      ترامپ کثیف یک آدم خائن وکثیف ومطرود است.او هیچ‌وقت صندلی ریاست جمهوری آمریکا را به چشم نخواهد دید.او یک آدم اشتباهی در تاریخ آمریکا بود دلتان را به ترامپ خوش نکنید.حتی اگر بایدن در انتخابات آینده ببازد جانشین او هرگز ترامپ دیوانه نخواهد بود .