۱۵ روز سخت برای رژیم صهیونیستی

عبدالباری عطوان اعتقاد دارد بازگشت مقتدرانه گردان های شهدای الاقصی به میدان و حضور آنها در کنار دیگر شاخه های نظامی جریان های حماس، جهاد و جبهه مردمی و کمیته های مقاومت نشان می دهند مرحله جدیدی آغاز شده است و دو هفته اخر ماه رمضان آکنده از شگفتی ها خواهد بود.

به گزارش تحریریه، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر سرشناس جهان عرب در روزنامه رای الیوم نوشت، موشک های مقاومت در نوار غزه که به سوی عمق شهرک های صهیونیست نشین روانه شوند در کنار حضور مردم الرباط در قدس و اطراف بیت المقدس و مقاومت آنها در برابر اشغالگری ها و حمایت آنها از مقدسات و قبله نخست خود همه حماسه هایی بودند که در روز جمعه در مسجد الاقصی به نمایش گذاشته شده است.

رژیم اشغالگر در این نبرد نیز مانند دیگر نبردها شکست خورده است. زیرا اشتیاق برای شهادت و فداکاری در ماه مبارک رمضان در بالاترین سطح خود است. اتاق عملیات نظامی مشترک که گروه های مقاومت با حضور «یحیی السنوار» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه برپا کرده اند تصمیم گرفته است که در برابر نادیده گرفتن حرمت مسجد الاقصی از سوی رژیم اسرائیل پاسخ موشکی بدهد و این تصمیم رعب و وحشت را در دل رهبران صهیونیست و شهرک نشیان انداخته است. 

تهدید مقاومت برای نشان دادن عکس العمل سبب شد «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم و «اویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم از تصمیم های خود عقب نشینی کنند. زیرا آنان به خوبی می دانند که مقاومت تهدیدهای  خود را عملی خواهد کرد و مقاومت بدون هیچ شک و تردیدی به وعده های خود وفا می کند. 

Israeli forces

در بخش دیگری از گزارش روزنامه رای الیوم می خوانیم: حمله نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی و هدف قرار دادن نماز گزاران و زخمی شدن ۲۲۰ تن از آنان جنایتی غیرقابل بخشش است. حضور ده‌ها هزار تن از نمازگزاران در بیت المقدس حق مردم فلسطین است و هرگونه اقدامی برای نادیده گرفتن این حق با عکس العمل مقتدرانه ای روبرو خواهد شد.

عطوان تاکید کرد: رژیم اشغالگر تنها زبان زور و قدرت را درک می کند و مردم الرباط و همه مردم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه و سرزمین های سال ۴۸ این موضوع را درک کرده اند و آن را در میدان عمل به اثبات رسانده اند.

وی در بخش پایانی گزارش خود آورد: دیگر آن زمانی که فرماندهان نظامی رژیم اسرائیل می توانند طی چند ساعت اندک نبرد علیه نظام های عربی را به سود خود یکسره می کردند، سپری شده است. خیزش اخیر مردم قدس همه معادلات را تغییر داده است و نوید بخش پیروزی است. اهل رباط از مسجد الاقصی پشتیبانی خواهد کرد و در سایه همگرایی بی سابقه در سرزمین های مقاومت، آنها عربی بودن خود را ثابت خواهند کرد.

بازگشت مقتدارنه گردان های شهدای الاقصی به میدان در  شهرهای نابلس، جنین، غزه و الخلیل و حضور آنها در کنار دیگر شاخه های نظامی جریان حماس، جهاد و جبهه مردمی و کمیته های مقاومت همه شاخصی هستند که نشان می دهند مرحله جدیدی آغاز شده است و دو هفته اخر ماه رمضان برای این رژیم آکنده از شگفتی ها خواهد بود.

پایان/

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 18351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =