صدور اوامر ضربه زدن به مقاومت از سفارت آمریکا در بیروت

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به این نکته که برخی‌ طرف‌های سیاسی لبنان پروژه ضربه زدن به مقاومت و در رأس آن حزب‌الله را دنبال می‌کنند.

به گزارش تحریریه، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اشاره به این نکته که برخی‌ طرف‌های سیاسی لبنان پروژه ضربه زدن به مقاومت و در رأس آن حزب‌الله را دنبال می‌کنند تاکید کرد: این گروه‌ها در سفارت آمریکا در بیروت، جمع شده و اوامر را برای ضرب زدن به مقاومت و اقدام برای خلع سلاح آن را دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: انتخابات در موعد مقرر خود برگزار می‌شود و دلیلی برای تعویق آن وجود ندارد. سفارت آمریکا به این نتیجه رسیده که انتخابات پیش رو قادر به تغییر واقعیت سیاسی حال حاضر لبنان نیست. حزب‌الله برای کسب اکثریت تلاش نمی‌کند بلکه حضوری متوازن برای اثرگذاری مطلوب بر رویدادها را دنبال می‌کند.

بر این نکته تاکید کرد: حمایت کامل عربستان از حزب "القوات اللبنانیه" آشکار است. حزب‌الله علیه هر گونه سازش زمینی، دریایی و هوایی است. آمریکا با گرسنگی کشیدن تمام مردم لبنان برای تحقق سیاست‌های خود که همان منافع اسرائیل است، مشکلی ندارد. زمان عادی‌شدن روابط طبیعی لبنان و سوریه فرا رسیده است.

پایان/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 18546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =