ترور یعنی شروع زلزله بزرگ...

در پی تهدیدات برخی از مسوولان رژیم صهیونیستی، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی به اسرائیل هشدار داد.

به گزارش تحریریه، در پی تهدیدات برخی از مسوولان رژیم صهیونیستی و همچنین گروه‌های افراطی این رژیم برای ترور رهبران حماس و مقاومت در غزه، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس دشمن صهیونیستی را به شدت از ارتکاب هرگونه حماقت و ترور رهبران مقاومت برحذر داشت.

ابوعبیده شامگاه شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد:
در سایه تهدیدات دشمن بزدل صهیونیستی، به شدت به این رژیم و سران شکست خورده آن هشدار می‌دهیم که هرگونه تعرض به برادرو  رهبر مجاهد یحیی سنوار یا هر یک از رهبران مقاومت، زلزله‌ای بزرگ را در منطقه به راه انداخته و موجب پاسخی بی‌سابقه از جانب مقاومت خواهد شد.

وی افزود که در صورت ارتکاب چنین حماقتی، نبرد شمشیر قدس در مقایسه با آنچه دشمن می‎بیند، یک حادثه کاملا عادی خواهد بود.، هرکسی چنین تصمیمی را اتخاذ کند، فصلی فاجعه‌بار در تاریخ رژیم صهیونیستی رقم زده و مرتکب حماقتی شده است که بهای آن را با خون و نابودی پرداخت خواهد... 

 شبکه المیادین نیز به نقل از منابع مطلع گزارش داد که رایزنی میان جنبش حماس با میانجی‌های مصری در خصوص تجاوزات صهیونیست‌ها بر مسجد الاقصی، صورت گرفته است.

این شبکه اعلام کرد: جنبش حماس از رژیم صهیونیستی خواسته است تا دست از حملات خود به مسجدالاقصی برداشته و شرایط به سال‌های قبل از ۲۰۰۰ باز گردد.

این منابع مطلع افزودند: جنبش حماس به مقامات مصری گفته از تهدیدات صهیونیست‌ها مبنی بر ترور رهبرانش هیچ ترسی ندارد و تل‌آویو به خوبی تبعات این حماقت را درک می‌کند.

پایان/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
کد خبر: 18860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =