ارتش اسرائیل به حالت آماده باش کامل درآمد

ارتش اسرائیل از ترس وخامت اوضاع امنیتی، وضعیت آماده‌باش را در مناطق خاص افزایش داده و حالتی دفاعی به خود گرفته است.

به گزارش تحریریه، وب‌سایت اسرائیلی واللا اعلام کرد که ارتش این رژیم از روز سه‌شنبه تا اواسط ماه آینده به دلیل فرارسیدن مناسبت‌های حساس، در حالت آماده‌باش کامل قرار می‌گیرد. مقصود از مناسبت های حساس بر اساس طبقه‌بندی صهیونیست‌ها، اولین سالگرد درگیری‌های موسوم به هبه الکرامه در داخل سرزمین‌های فلسطین و خاطره نبرد شمشیر قدس است که رژیم صهیونیستی نامی موسوم بر عملیات حافظ دیوارها بر آن نام نهاده است.

همچنین طبق این گزارش ارتش اسرائیل از ترس وخامت اوضاع امنیتی، وضعیت آماده‌باش را در مناطق خاص افزایش داده و حالتی دفاعی به خود گرفته است. این گزارش حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت‌های خود را بر نوار غزه، خط مرزی اسرائیل با کرانه باختری معروف به خط سبز و در مرزهای شمالی با لبنان و سوریه متمرکز کرده است.

صهیونیست‌ها در حالی آماده‌باش دو ماهه اعلام کرده‌اند که هر اتفاقی که قرار است روی دهد، بین عیدین روی خواهد داد اما روزش را نمی‌دانند. این آماده‌باش به بهانه مناسبت‌های خاص است اما جرأت نمی‌کنند به شهرک‌نشینان بگویند جنگی در پیش است چرا که اگر بگویند وحشت می‌کنند. زبان عبری می‌دانید ترجمه کنید بدانند! 

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر: 18944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =