دهن کجی مدیران خودرو به ممنوعیت عجیب وزارت صمت

مدیران خودرو طرح فروش جدید تیگو و آریزو را با وجود ممنوعیت فروش خودرو اعلام کرد.

به گزارش تحریریه، مدتی قبل وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به خودروسازان اعلام کرد اجرای هر نوع طرح پیش فروش تا زمان راه‌اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو ممنوع است و در همین راستا طرح فروش بهمن موتور که قرار بود در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به اجرا برسد نیز متوقف شد.

اما با وجود ممنوعیت طرح فروش خودرو، مدیران خودرو طرح فروش جدید تیگو ۷ و آریزو ۵ جدید، ام وی ام ایکس ۳۳ اس و ام وی ام ایکس ۲۲ پرو را به اجرا درآورد. بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است در بخشنامه‌ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر کرده به نام شرکت‌ها اشاره‌ای نشده و مدیران خودرو نیز نامه‌ای را در این خصوص دریافت نکرده است. در ادامه جزئیات شرایط طرح فروش جدید تیگو و آریزو مدیران خودرو را مشاهده می‌کنید:

در این طرح فروش قیمت مصوب آریزو ۵ جدید ۷۱۴ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان بوده و مشتریان می‌توانند آن را با مبلغ پیش پرداخت ۲۸۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری کنند. همچنین تیگو ۷ نیز با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۴۱ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان با مبلغ پیش پرداخت ۴۱۶ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد. در این طرح فروش میزان تسهیلات حداکثر ۶۰ درصد، مدت اقساط حداکثر ۶۰ ماهه و موعد تحویل نیز ۴۵ روز کاری خواهد بود.

مدیران خودرو در این طرح فروش خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ اس را نیز با قیمت مصوب ۶۸۲ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان و مبلغ پیش پرداخت ۲۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش می‌رساند. ام وی ام ایکس 22 MT هم با قیمت مصوب ۴۶۰ میلیون و ۶۷۳ تومان و با مبلغ پیش پرداخت ۱۸۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین مشتریان می‌توانند ام وی ام ایکس ۲۲ پرو را نیز با قیمت مصوب ۶۲۰ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان و با مبلغ پیش پرداخت ۲۴۸ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری کنند. در این طرح فروش میزان تسهیلات برای ام وی ام ایکس ۳۳ حداکثر ۶۵ درصد و برای ام وی ام ایکس ۲۲ حداکثر ۶۰ درصد خواهد بود. ضمن این که این خودروها با مدت اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۴۵ روز کاری به مشتریان عرضه می‌شوند.

منبع: گجت نیوز

پایان/

پایان/

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 18951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =