قیمت نان چقدر تغییر می کند؟

معاون اول رئیس جمهور درباره تغییر در قیمت نان و تخلفات در موضوع نان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش تحریریه، مخبر در بازدید از «مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴» وزارت صمت گفت: تخلفات در موضوع نان به هیچ عنوان قابل تحمل نیست چرا که دولت هیچ تغییری در قیمت، یارانه و نحوه فروش نان نداده است و قیمت نان نباید یک ریال تغییر کند که در غیر این‌صورت تخلف انجام شده است. 

محمد مخبر همچنین با اشاره به اهمیت و ضرورت رسیدگی به وضعیت قیمت‌های کالاهای اساسی به‌ویژه نان، سازمان تعزیرات حکومتی و وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت را موظف کرد با دقت به وضعیت قیمت و توزیع نان رسیدگی کنند. 

پیش از این هم رئیس جمهور هم شخص معاون اول تاکید کرده بودند با مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و اجرای طرح اصلاح نظام اقتصادی قیمت اقلامی مثل نان، بنزین و دارو گران نخواهد شد.

سه روز پیش هم آقای ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یک اصلاح اقتصادی بزرگ به نفع مردم است، تاکید کرد افزایش قیمت نان سنتی صحت ندارد و آرد با نرخ ثابت بین نانوایی‌های سنتی با قیمت قبل توزیع می‌شود.

محسن منصوری، استاندار تهران هم امروز اعلام کرد دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد و در حال حاضر قیمت نان ثابت است و با نانوایان متخلف برخورد خواهد شد.

پایان/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 19105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد رضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      1 0
      مگر در قیمت نان فقط آرد ملاک هست الان حقوق کارگر ۵۷ درصد اضافه شده کرایه مغازه دو برابر شده نمک خمیر مایه آب برق گاز افزایش پیدا کرده خب با این‌شرایط چطور قیمت نان اضافه‌ نشود من یه نانوا هستم به خرج منزل خودم موندم واقعأ دارم ضرر میدم خدایا به داد ما برس