دست پخت شلم شوربای فاطمی امین و منوچهر منطقی آماده رونمایی

دست پخت شلم شوربای فاطمی امین و منوچهر منطقی برای واردات خودرو در آستانه رونمایی است و مردم با چشمی که آب نمی خورد! به نظاره نشسته اند.

به گزارش تحریریه، دست پخت شلم شوربای سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت و منوچهر منطقی معاون حمل و نقل ایشان برای واردات خودرو در آستانه رونمایی است و مردم با چشمی که آب نمی خورد! برای دیدن محصول این دو مدعی تمام عیار خودروسازی به نظاره نشسته اند. 

عملکرد فاطمی امین و منطقی در 9 ماه گذشته نشان داده است که با مدیریت این زوج خودرویی، صنعت و بازار خودرو ایران عاقبت خوبی را انتظار نمی کشد و بعید به نظر می رسد که در تدوین قوانین مربوط به واردات نیز کار خاصی رقم بزنند و شاهد انبوهی از شرایط زیانبار نباشیم، که مزایای آزادسازی واردات را از بین برده و معایب آنرا برجسته سازی نکند!

وزارت صمت در تدوین آیین نامه واردات باید به هر 3 بخش خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی با نگاه عمیق به اثر جانشینی(Substitution Effect) و توان خرید لایه های مختلف درآمدی توجه داشته باشد، که بعید است حتی یک صفحه مطالعه کارشناسی در این باره انجام شده باشد. 

ظاهرا باید طرحی را انتظار داشته باشیم که با جلسات مدیران تدوین شده است، که اسناد و تحقیقات پشتیبان کارشناسی برای آن وجود ندارد. 

پایان/

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 19275

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =