اتاق بازرگانی مدیر جسور رئیسی را تهدید کرد

اتاق بازرگانی که در ماههای اخیر حاشیه های فراوانی پس از گزارش بی اطلاعی از سرنوشت 1500 میلیارد تومان منابع داشته است، مدیر جسور رئیسی را تهدید کرد.

به گزارش تحریریه، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که در ماههای اخیر حاشیه های فراوانی پس از گزارش بی اطلاعی از سرنوشت 1500 میلیارد تومان منابع داشته است! مدیر جسور رئیسی یعنی مهدی غضنفری را تهدید کرد.

چندی پیش رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای خطاب به صندوق توسعه ملی، عملیاتی شدن بازپرداخت ریالی تسهیلات اعطایی با نرخ ۴۲۰۰۰ ریالی را خواستار شده بود که معنایی جز بازپرداخت والم ها با نرخی نزدیک به یک ششم ارزش بازار بود که باعث شد مهدی غضنفری در اظهاراتی انتقادی و کنایه آمیز خطاب به رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت که اینگونه نمی‌شود و باید پول صندوق را پس بدهید. اگر پول را نمی‌دهی، همان ملکی را که با پول صندوق ساختی، ۴۰ درصد آن را به صندوق بده؛ واقعا تعجب می‌کنم با این ادبیات با صندوق گفت‌وگو می‌کنند.

اتاق بازرگانی بیانیه ای تهدیدآمیز صادر کرد که در بخشی از آن آمده است، اقساط دلاری را ریالی پس می دهیم و اداره کشور به شکل جزیره‌ای و با نگاه بخشی توسط دستگاه‌های اجرائی امکان‌پذیر نیست و احتمالاً پس‌ازآن شاهد تجمع کارگران و طلبکاران شرکت‌هایی که دارای حقوق و دستمزد و مطالبات معوق از این شرکت‌ها هستند در مقابل ساختمان صندوق توسعه ملی خواهیم بود.

شاید این نخستین بار باشد که گیرندگان وام های ارزی در سال های گذشته که خواهان بذل و بخشش از جیب مردم و بازپرداخت اقساط با نرخ 4200 تومان به جای 25 هزار تومان هستند به این صراحت حاکمیت را به ایجاد شورش های کارگری تهدید می کنند. 

پایان/

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 19426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      2 0
      دزد ها را نمیشود از اتاق بیرون کرد ودیعه و اجاره مسکن خودشونو هم از بودجه اتاق دادند