حباب یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی سکه

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه حباب سکه به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است، گفت: تنها مرجع واگذاری سکه در کشور بانک مرکزی است و این نهاد فعلا برنامه‌ای برای واگذاری سکه ندارد.

به گزارش تحریریه، محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، درباره حباب امروز سکه، گفت: حباب سکه از اختلاف قیمت واقعی و بهای عرضه آن ایجاد می‌شود، بنابراین در روزهای اخیر به دلیل تقاضای موجود در بازار و محدودیت عرضه حباب انواع سکه در بازار بیش از یک میلیون است؛ سکه تمام امروز یک میلیون و 200 هزار تومان حباب دارد.

وی با بیان اینکه تنها مرجع واگذاری سکه در کشور بانک مرکزی است و این نهاد فعلا برنامه‌ای برای واگذاری سکه ندارد، درباره نرخ اُنس جهانی، افزود: نرخ اُنس جهانی 1862 دلار است که نسبت به روز گذشته 5 دلار افزایش داشته است.

کشتی‌آرای درباره پیش‌بینی نرخ اُنس در روزهای آینده، توضیح داد: با توجه به اینکه متغیرها در این زمینه زیاد است حتی نمی‌توان برای ساعات آینده نیز پیش بینی انجام داد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره نوسانات قیمت طلا نیز، گفت: دو عامل نرخ ارز و انس جهانی قیمت طلا را تعیین می‌کند و با توجه به اینکه نرخ ارز و انس جهانی در روزهای اخیر نوسان داشته قیمت طلا نیز تغییر کرده است.

منبع: خانه ملت

پایان/

۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 19433

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =